اچ پی به تازگی مانیتور HP U28 4K HDR را معرفی کرد. این اولین نمایشگر سازنده مصرف کننده اچ پی است و روی دقت و انعطاف پذیری رنگ تمرکز دارد. مانیتور 28 اینچی 4K HDR با قیمت 449 دلار در ماه دسامبر عرضه می شود. HP مانیتور HP U28 4K HDR را برای سازندگان طراحی کرده و دارای قابلیت تنظیمات رنگی برای کالیبره دقت رنگ کارخانه ای و طفیت رنگ بسیار گسترده بهره مند است. این مانیتور 100 درصد رنگ sRGB و 93 درصد DCI P3 را پوشش می دهد. این مانیتور از HP Eye Ease پشتیبانی می کند که نور آبی را بدون افزودن رنگ نارنجی فیلتر می کند.

از مشخصات این مانیتور می توان به رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل، نسبت ابعاد 16 به 9، نرخ رفرش ریت 60 هرتز، زمان پاسخ گویی 4 میلی ثانیه ای و روشنایی 400 نیت اشاره کرد. به لحاظ ارتباطی، این مانیتور از رابط دیسپلی پورت 1.2، پورت HDMI 2.0، پورت USB-C with PD و دو پورت USB-A 3.1 Gen 1 بهره می برد.

مانیتور HP U28 4K HDR کاملاً قابل تنظیم است و به شما امکان می دهد صفحه نمایش را متناسب با جریان های مختلف کار متمایل کنید، آن را بچرخانید و ارتفاع آن را تنظیم کنید. صفحه نمایش تا 90 درجه چرخش دارد، بنابراین می توانید از آن در حالت افقی یا عمودی استفاده کنید. مانیتور می تواند با یک کابل USB-C به رایانه شما متصل شود. وقتی متصل اس ، می تواند رایانه را تا 65 وات شارژ کند، بنابراین وقتی دستگاه را از میز کار بردارید، دستگاه می تواند کاملاً شارژ شود. مانیتور HP U28 4K HDR علاوه بر اینکه اولین نمایشگر خلاقانه مصرف کننده HP است، اولین نمایشگر مصرف کننده در جهان با مواد پلاستیکی محدود به اقیانوس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *