گوگل به روزرسانی کروم دیگری را برای ویندوز، مک و لینوکس منتشر کرده و برخی از ویژگی های امنیتی شخصی را به شما اضافه می کند که ایمنی کاربر را در محیط آنلاین افزایش می دهند. مدیر کلمه عبور انحصاری کروم در آپدیت اخیر شامل گزینه های بیشتری شده است. برای مثال، کاربر می تواند با انتخاب تصویر پروفایل خود در مرورگر و سپس انتخاب آیکون کلید (یا با نوشتن عبارت chrome://settings/passwords در نوار آدرس)، وجود کلمات عبور ضعیف را مورد بررسی قرار دهد. پس از انتخاب check passwords، حساب های متعدد برای تغییر به نمایش گذاشته خواهند شد.

در نسخه جدید امکان بروزرسانی تمامی پسوردها نیز وجود دارد. با استفاده از قسمت تنظیمات کاربران می‌توانند همه پسوردها را سریع و آسان به روز کرده و مدیریت جامعی روی آنها داشته باشند. این ویژگی در حال حاضر روی دسکتاپ و iOS قابل دسترس بوده و به زودی برای سیستم عامل اندروید نیز عرضه می شود.

در نسخه 88 کروم، حالت تاریک هم در سیستم عامل ویندوز و هم در سیستم عامل کروم بهبود یافته است و کاربران می‌توانند حالت تاریک را در قسمت‌های مختلف از جمله بوک‌مارک‌ها و تاریخچه نیز در اختیار داشته باشند. گوگل در سیستم عامل کروم نیز بهبودهایی برای حالت‌های روشن و تاریک درنظر گرفته است که شامل تم‌های بروز شده برای App Launcher ، Shelf و Quick Settings می‌شود.

در کنار بهبود حالت تاریک، پروتکل انتقال فایل (FTP) در نسخه جدید گوگل کروم به صورت رسمی غیرفعال شده است و در نتیجه نسخه جدید دیگر از پروتکلی که چندین دهه برای ارسال فایل در سراسر وب استفاده می‌شد، پشتیبانی نمی‌کند. در کنار غیرفعال شدن پروتکل FTP، ادوبی فلش نیز به صورت کامل از نسخه جدید کروم حذف شده است. از دیگر تغییرات کروم 88 می‌توان به امکان جستجو در تب‌های باز شده اشاره کرد. برای

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *