اگر از علاقه مندان به بازی پابجی هستید و می خواهید تجربه لذت بخشی از فرایند این بازی کسب کنید، در این بخش با ما همراه باشید تا با معرفی 5 نکته بسیار خاص و ایده آل شما را به بهترین بازیکن بازی پابجی تبدیل کنیم تا بتوانید تجربه بهتر و ایده آلی را از این بازی به دست آورید.

بازی پابجی در سال 2017 برای پلتفرم PC عرضه شد و در همان روز های ابتدایی با علاقه بسیار زیادی از کاربران رو به رو شد. طولی نکشید که استودیوی PUBG Corporation دست به کار شد و با ارائه المان های جذاب و مورد مناسب در این بازی آن را به یکی از زیباترین و محبوب ترین بازی های سبک بتل رویال تبدیل نمود.

اما چطور می توان در این بازی فرایندی را انجام داد که به واسطه آن لذت و تجربه بهتری را از بازی به دست آوریم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات کاملی را در این خصوص به شما عزیزان ارائه دهیم.

5 نکته که می‌توانند شما را در پابجی موبایل به بازیکن بهتری تبدیل کند

بازی پابجی یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های سبک بتل رویال است که می تواند تجربه بسیار ایده آل و مناسبی را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا بتوانید لذت بازی های سبک موبایل را در گرافیک بسیار بالا تجربه کنید. از این رو اگر به عنوان یک کاربر بخواهید با استفاده از فرایند های خاص به تجربه ایده آلی دسترسی پیدا کنید، باید نکات زیر را پیروی کنید. البته یکی از مهم ترین بخش های این بازی یوسی در پابجی است که با استفاده از آن می توانید شرایط ایده آلی را برای شخصیت خود در بازی به دست آورید.

1- می توانید لباس متناسب با هر نقشه را انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین مواردی که باید قبل از اجرای بازی به آن توجه داشته باشید، لباس است. شما می توانید لباس شخصیت و کاراکتر خود را قبل از بازی به صورت کامل شخصی سازی کنید. البته به لطف پرداخت های درون برنامه ای این امکان برای شما به وجود آمده است تا بتوانید بر اساس نقشه های مختلف بازی، لباس مناسب و ایده آل خود را تهیه کنید.

2- بهترین نقطه را برای فرود در نقشه انتخاب کنید.

با آغاز شمارش معکوس شما درون یک هواپیما قرار می گیرد و باید با توجه به نوع نقشه ای که انتخاب کردید در یکی از مناطق آن فرود بیاید. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که بازی پابجی در حال حاضر بیش از 5 نقشه در وسعت های متنوع دارد که هرکدام از آن ها مناطق خاص و ایده آل خود را برخوردار هستند.

به عنوان مثال اگر نقشه Sanhok را انتخاب کرده اید باید بدانید که در این نقشه بخشی به نام Paradise وجود دارد که به دلیل برخورداری از منابع متفاوت و متغییر اکثر بازیکنان در این منطقه فرود می آیند اما در سوی دیگر نقشه، بخشی به عنوان Docks وجود دارد که مکانی خلوت تر و مناسب تر برای شروع باز است.

3- سعی کنید بهترین آیتم‌ها را انتخاب کنید.

پس از فرود به بهترین منطقه، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید جمع آوری آیتم و اسلحه های بازی است. به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا سعی کنید هر نوع اسلحه و سلاحی را که پیدا می کنید، از آن استفاده کنید تا در طول بازی به مشکل برنخورید. البته در حین فرایند بازی شما تنها قادر به حمل 2 اسلحه اصلی و 1 اسلحه کمری هستید.

4- می توانید در طول فرایند بازی سلاح های خود را به صورت کامل شخصی سازی کنید.

از دیگر ویژگی های محبوب در بازی پابجی این است که شما در طول فرایند بازی می توانید اقدام به شخصی سازی سلاح ها و همچنین افزودن امکاناتی خاص و ایده آل به آن کنید. استفاده از این تجهیزات در طول بازی می تواند کمک قابل توجه ای به شما کند تا بتوانید تجربه ایده آلی را در حین بازی به دست آورید.

5 سعی کنید در نزدیکی تیم خود باشید.

علاوه بر حالت تک نفره، در بازی پابجی می توانید به صورت  دو نفره یا چهار نفره با دوستان و سایر هم تیمی های خود به رقابت بپردازید تا بتوانید تجربه بهتری از شرایط بازی به دست آورید اما برای آن که بتوانید این تجربه ایده آل را به دست آورید باید نکات بسیار مهمی را در نظر داشته باشید. اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که همواره در کنار و نزدیکی تیم خود باشید تا بتوانید در مواقع لزوم با کمک به تیم به دست آورد های بسیار مناسبی دسترسی داشته باشید. سعی کنید تمامی بار حمله را به دوش یک نفر نیندازید و با تقسیم کردن اهداف به روند رو به رشد تیم کمک قابل توجه ای کرده باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *