مایکروسافت دو اپلیکیشن جدید Bulletins و Milestones را برای سرویس تیمز معرفی کرد که هدف آنها بهبود بهره وری است. این اپلیکیشن ها بر روی Power Platform ساخته شده اند، به این معنی که سازمان ها می توانند به راحتی آنها را متناسب با نیازهای خود سفارشی کنند.

Bulletins به سازمان ها اجازه می دهند اخبار را در یک مکان به اشتراک بگذارند. در Bulletins، مقالات می توانند تحت دسته بندی ها سازماندهی شوند و شامل رسانه هایی مانند تصاویر، فیلم ها و دکمه های قابل اجرا هستند. ناشران محتوا از طریق Bulletins می توانند معیارهای مختلف، از جمله تعداد افرادی را که یک مقاله را مشاهده کرده اند، پیگیری کنند. برنامه Bulletins را می توان در Teams پین کرد و افراد می توانند برای شخصی سازی نمای خود، دسته ها را انتخاب کنند.

مایکروسافت تأکید می کند که برنامه Bulletins برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده، به این معنی که اطلاعات مهم مانند هشدارهای هوا و قطع سیستم را می توان در دستگاه های تلفن همراه هنگام حضور افراد در این زمینه مشاهده کرد. برنامه Milestones یک مکان مرکزی برای پیگیری وضعیت و به روزرسانی موارد کار ایجاد می کند. می توانید موارد را توسط مالکان یا وضعیت پیگیری کرده، و به روزرسانی ها در یک گزارش فعالیت پیگیری می شوند. سازمان ها می توانند با به روزرسانی برچسب فیلدها، افزودن قسمت های جدید یا افزودن تغییراتی در روند فرآیند، مانند افزودن اعلان ها برای دارندگان جریان کار، برنامه Milestones را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *