شرکت میزو در جریان برگزاری رویدادی در چین، از پوسته اختصاصی جدید اندروید با نام Flyme 9 رونمایی کرد. همانند سایر تولیدکنندگان، میزو نیز به دنبال طراحی ساده تر و مسطح تری به نام Alive Design است.

در صفحه لاک اسکرین، رابط کاربری Flyme 9 اکنون آیکون های فلت تر و انیمیشن های آنلاک سریعتر را به ارمغان می آورد. چیدمان ساده و راحت تر در چشم است. متن در همه صفحات و منوها ساده و یکنواخت است. شکل آیکون و یکپارچه و یک طرح 5×6 جدید در صفحه اصلی وجود دارد. همچنین کاربران با ویجت های جدید برخورد می کنند و می توانند رنگ، اندازه متن و ضخامت رابط را شخصی سازی کنند.

میزو همچنین چندین تصویر پس زمینه زنده جدید با اشکال مختلف اضافه کرد و طرح مرکز اعلان ها را دوباره مرتب کرد. میزان کنترل حجم صدا و رسانه اکنون از یک رابط بزرگتر برای عملکرد راحت تر برخوردار هستند. حالت پنجره کوچک 3.0 به شما امکان می دهد تا برنامه های پشتیبانی شده را کنترل کنید تا کنترل یک دست راحت تری داشته باشید که می تواند برای استفاده های بعدی در حباب ها پنهان شود.

برنامه گالری داخلی کنترل های جدید ویرایش و پخش عکس و فیلم را دریافت می کند. در اینجا همچنین مجوز جدید یکبار مصرف، اسکن خودکار محتوای مخرب و ضبط رفتار فردی برنامه وجود دارد که اپلیکیشن های شما را برای فعالیت های غیر معمول کنترل می کند. همچنین هنگامی که اپلیکیشنی از دوربین، میکروفون، لوکیشن یا سایر اطلاعات شخصی شما استفاده می کند، در نوار وضعیت اعلان های نماد رنگی دریافت می کنید.

بتا بسته Flyme 9 اکنون برای کاربران سری Meizu 17 ارائه شده و اولین بتا بسته در 5 مارس برنامه ریزی شده است، در حالی که ساخت پایدار در اواخر ماه مه 2021 انجام می شود. سیستم عامل جدید بعداً برای همه تلفن های سری Meizu 16 ارائه می شود. Flyme for Watch که انتظار می رود اولین پخش آن در ساعت Meizu Watch باشد، در این کنفرانس نیز به تفصیل بیان شد. این رابط ساعت استاندارد مبتنی بر کارت شما را نشان می دهد. سیستم عامل با در نظر گرفتن fluidity طراحی شده و از آن برای حفظ 60 فریم در ثانیه در تمام سناریوهای استفاده می شود.

آرایه معمول اپلیکیشن های پایش فعالیت، پشتیبانی اعلان برای رسانه های اجتماعی و اپلیکیشن های پیام رسان و همچنین مجموعه متنوعی از واچ فیس را پیدا خواهید کرد. همچنین کنترل هایی برای وسایل هوشمند، دستگاه پخش موزیک، شاتر دوربین از راه دور و Meizu Pay وجود دارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *