دل در از بروزرسانی دسکتاپ های پرچمدار خود با جدیدترین سخت افزار اینتل، هیچ وقت تلف نمی کند. هم دسکتاپ Alienware Aurora R12 و هم دسکتاپ XPS، پردازنده های نسل یازدهم این شرکت را دریافت خواهند کرد. شما می توانید هر دو سیستم را از تاریخ 18 مارس در وب سایت شرکت سفارش دهید. همانطور که شاهد معرفی تراشه های جدید اینتل را با نام رمز “Rocket Lake S” بودیم، این پردازنده های جدید تا 19 درصد عملکرد نسبت به پردازنده های نسل گذشته خواهد داشت.

تنها نکته منفی این است که Core i9-11900K، بالاترین مدل، هشت هسته پردازنده را به جای 10 هسته 10900K ارائه می دهد. از آنجا که عملکرد تک هسته ای و سرعت کلاک بالا برای گیمرها اهمیت بیشتری دارد، به جای عملکرد چند هسته ای، اکثر مصرف کنندگان احتمالاً دو هسته اضافی را از دست نخواهند داد. اینتل ادعا می کند که 11900K در بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت در حالی که در 1080p با تنظیمات بالا اجرا شده، حدود 14 درصد سریعتر از مدل قبلی است. از نظر طراحی، هیچ چیز با دسکتاپ قبلی XPS و Aurora R12 تغییر نکرده است. مورد اول هنوز زیبا و جعبه ای به نظر رسیده و با تعداد زیادی یادداشت طراحی از جدیدترین لپ تاپ های XPS بهره می باشد، در حالی که دومی ظاهر یک فیلم علمی تخیلی را در آینده نزدیک حفظ می کند.

عجیب است که دل هنوز RTX 3080 یا 3090 انویدیا را با هیچ یک از دستگاه ها ارائه نمی دهد. این فقط می تواند به دلیل مشکلات استوک با GPU باشد. و در حالی که این شرکت نسخه Ryzen Aurora را ارائه می دهد، خوب است که گزینه مشابه CPU دیگری را در دسکتاپ XPS مشاهده کنیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *