اپل به تازگی زمان برگزاری رویداد توسعه دهندگان WWDC 2021 را اعلام کرده است. به‌دلیل بحران جهانی پیش آمده به‌خاطر همه‌گیری بیماری کووید 19، این کنفرانس بدون حضور توسعه‌دهندگان برگزار خواهد شد. با توجه به این موضوع، اپل قصد دارد تا WWDC 2021 را به صورت آنلاین از 7 تا 11 ژوئن (17 تا 21 خرداد 1400) برگزار کند.

اپل به‌طور معمول در بیانیه‌ای که برای اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس‌هایش منتشر می‌کند جزئیات زیادی در دسترس قرار نمی‌دهد و این اتفاق برای بیانیه‌ WWDC 2021 نیز تکرار شده است، بااین‌حال پوسترهای اپل به‌طور معمول نکاتی مخفی در بر دارند. در پوستر مراسم WWDC 2021 یک میموجی را می‌بینیم که عینک به چشم گذاشته و بازتاب تاریخ برگزاری مراسم روی شیشه‌ عینک دیده می‌شود.

هیجان انگیزترین قسمت برای برنامه های غیر توسعه دهنده این است که اپل نسخه های بعدی سیستم عامل های مختلف خود را به نمایش می گذارد – iOS ،iPadOS ،watchOS ،macOS و tvOS. علاوه‌بر این، همانند گذشته اپل در WWDC 2021 رقابت Swift Student را برگزار خواهد کرد. همچنین تمامی جلسه‌های برگزار شده در این رویداد و اطلاعات منتشر شده در آن، از طریق قسمت توسعه‌دهندگان سایت اپل یا اپ اختصاص داده شده برای توسعه‌دهندگان در آیفون، آیپد و اپل TV در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *