لنوو Beacon در سال 2014 به عنوان اولین دستگاه ذخیره سازی ابری شخصی با نام تجاری راه اندازی شد. از آن زمان به بعد، این شرکت تعداد زیادی مدل مختلف با قابلیت های مختلف ارائه کرده است. حال این شرکت محصول جدید ذخیره سازی ابری با نام Personal Cloud T2 را معرفی کرده است.

فضای ذخیره سازی ابری شخصی یک واحد ذخیره سازی فیزیکی را برای نگهداری ایمن در خانه فراهم می کند. لنووPersonal Cloud T2 یک دستگاه NAS (فضای ذخیره سازی متصل به شبکه) است که معماری ذخیره سازی در سطح فایل را فراهم می کند که باعث می شود داده های ذخیره شده برای یک دستگاه شبکه بیشتر در دسترس باشد.

در سخت افزار اصلی، فضای ذخیره سازی ابری توسط پردازنده Realtek RTD1296 (چهار هسته ای A53) با حافظه 2 گیگابایتی DDR4 تأمین می شود و حافظه فلش 8 گیگابایتی eMMC 5.1 در آن وجود دارد. این دستگاه همچنین با یک پورت اترنت گیگابیت و یک پورت USB-A 3.0 و یک پورت USB-C 3.0 همراه است. این دستگاه همچنین از پشتیبان گیری متقابل دو دیسک RAID 1 پشتیبانی می کند. RAID مخفف “آرایه زاید دیسک های مستقل” است و روشی برای ذخیره سازی اطلاعات در چندین درایو است.

این روش افزونگی درایو را فراهم می کند و اطمینان حاصل می کند که در صورت خرابی یک دیسک، دیسک دوم برای بازیابی داده ها برای حفظ امنیت داده در دسترس است. این دستگاه همچنین دارای یک فن خنک کننده بدون سر و صدا داخلی است. Personal Cloud T2 با یک سیستم نرم افزاری LSM 2.0 به روز شده ارائه می شود که عملکردهایی مانند پشتیبان گیری WeChat، دانلود آفلاین، دانلود Thunder، پخش از راه دور، رمزگذاری ویدیوی آفلاین، DLNA، دیسک شبکه بایدو، نفوذ NAS، انتقال مستقیم P2P و غیره را به همراه دارد. لنوو Personal Cloud T2 از 10 مه 2021 در چین به فروش می رسد. قیمت آن برای نسخه بدون دیسک با موقعیت دوگانه از 999 یوان (154 پوند) شروع می شود. مدل های ذخیره سازی بزرگتر دارای قیمت بالاتری هستند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *