پاناسونیک به تازگی جدیدترین عضو خانواده TOUGHBOOK خود، را با نام TOUGHBOOK S1 را معرفی کرد که یک تبلت اندرویدی 7 اینچی جدید است که برای کارگران سیار در محیط های سخت کار می کند، بنابراین آنها می توانند دستگاهی داشته باشند که بتواند مطابق با زندگی روزمره آنها باشد. در مقایسه با TOUGHBOOK L1 با اندازه مشابه، این تبلت جدید با برخی پیشرفت های عمده همراه است که یکی از آنها باتری است.

TOUGHBOOK S1 دارای یک باتری قابل تعویض گرم است، به این معنی که می توانید باتری اصلی را جدا کرده و آن را به سرعت تعویض کنید زیرا یک باتری کوچکتر در دستگاه تعبیه شده است که باعث می شود تا آن برای 45 ثانیه خاموش نشود. تبلت ها و رایانه های شخصی TOUGHBOOK اغلب باتری های قابل تعویض داغ دارند، اما این برای نسخه 7 اینچی آن جدید است. باتری معمولی 9 ساعت قابل استفاده است، اما یک گزینه باتری طولانی وجود دارد که 14.5 ساعت را ارائه می دهد.

مورد دیگر، این تبلت دارای FirstNet است، به این معنی که پاسخ دهندگان اضطراری در این زمینه می توانند آن را برای اتصال به باند 14 تنظیم کنند که مختص ارتباطات اضطراری است. این محصول دارای گواهینامه MIL-STD-810H است و از نظر ضربه های 5 فوت بر روی بتن آزمایش شده است. در واقع، پاناسونیک می گوید این دوام را با انداختن دستگاه مشابه 18 بار از همان ارتفاع آزمایش کرده است. همچنین می تواند بین منفی 4 درجه فارنهایت و 122 درجه فارنهایت دوام آورده و با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP65 و IP67 همراه است و دارای حالت لمسی دستکش است بنابراین می تواند با دستکش هایی با ضخامت 5 میلی متر و همچنین حالت باران پاناسونیک کار کند. همچنین روشنایی صفحه نمایش 500 نیت است، بنابراین باید در فضای باز به اندازه کافی دیده شود.

یک دستگاه تجاری بودن به معنای قابل تنظیم بودن آن با مواردی مانند یک پورت USB نوع A اختیاری، یک اسکنر بارکد اختیاری است که می تواند در هر دو حالت عمودی یا افقی باشد. و البته، پشتیبانی آن توسط مجموعه بهره وری + پاناسونیک است که به مشتریان سازمانی در پیکربندی، استقرار و مدیریت این دستگاهها کمک می کند. این پیشنهاد همچنین شامل مواردی مانند تعویض سریع و آسان است، بنابراین در صورت نیاز به دستگاه جایگزین، پاناسونیک می تواند دستگاهی را که از قبل برای تجارت شما پیکربندی شده و آماده استفاده است برای شما ارسال کند.

در مورد عملکرد ، پاناسونیک از یک چیپست هشت هسته ای کوالکام اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند که می توانید از طریق microSD آن را توسعه دهید. این دستگاه ها برای اجرای مجموعه خاصی از اپلیکیشن ها طراحی شده اند، بنابراین به اجزای با بالاترین عملکرد در خارج از آن نیازی ندارند و این چیپست تضمین می کند که دستگاه می تواند در طولانی مدت پشتیبانی شود، بنابراین مشتریان دائماً مجبور نیستند در مورد آنها فکر کنند. این تبلت با اندروید 10 همراه است. TOUGHBOOK S1 از امروز با قیمت 2499 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *