مایکروسافت در جریان نمایشگاه E3 Xbox و Bethesda Games Show، عناوین مختلفی از جمله نمایش دقیق Starfiled (انتشار در سال 2022) و کراس اوور Sea of Thieves – Pirates of the Caribbean را در اواخر این ماه به نمایش گذاشت. اکنون این شرکت با انتشار تریلری تاریخ انتشار و جزئیات بازی جدید Forza Horizon 5 را به نمایش گذاشت.

فراتر از فستیوال معمول Horizon و دیگر ماموریت های داستانی و همچنین بازگشت فصل های پویا از Horizon 4، عنوان جدید چیزی به نام Horizon Arcade را نیز به نمایش می گذارد. در این حالت می توانید با دوستان خود همکاری کنید تا چالش های فوق العاده را کامل کنید، همچنین بازی چیزی به نام EventLab را نیز ارائه می دهد. این اساساً یک نقشه ساز/رویداد سفارشی است، که به افراد اجازه می دهد تا مراحل سفارشی خود را ایجاد کنند.

این نقشه خود دارای یازده بایوم است که البته همه آنها تحت تأثیر سیستم آب و هوایی دینامیکی فوق الذکر معرفی شده در نسخه قبلی این بازی هستند. می توانید نسخه نمایشی گیم پلی در لینک مشاهده کنید.  بازی Forza Horizon 5 در تاریخ 9 نوامبر 2021 از طریق مایکروسافت استور، استیم و گیم پس  به Xbox One و Xbox Series X | S می آید – کلاود گیمینگ نیز فعال است. این بازی 4K 30FPS در سری X ، 080p 30FPS در سری S را هدف قرار خواهد داد و حالت عملکرد 60FPS اختیاری دارد.

قیمت بازی برای نسخه استاندارد 59.99 دلار، نسخه Deluxe 79.99 دلار و نسخه Premium 99.99 دلار است. Premium Add-Ons Bundle نیز به صورت جداگانه با 49.99 دلار در دسترس است و به شما امکان دسترسی زودهنگام به بازی را می دهد تا از 5 نوامبر بتوانید بازی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *