سامسونگ الکترونیک از عرضه جدیدترین آنتن رادیویی خود برای راه حل های 5G خود خبر داده است. این افزودنی ها به روشی ساخته شده که به اپراتورهای تلفن همراه اجازه می دهد شبکه های 5G را بدون مواجهه با مشکلات اساسی مستقر کنند. جدیدترین آنتن رادیویی که One Antenna Radio نام داشته، دارای آنتن های یکپارچه ای است که به اپراتورها امکان می دهد سرعت نصب های 5G را با ادغام رادیو 3.5 گیگاهرتزی Massive MIMO با آنتن های منفعل و باند کم در یک فاکتور شکل واحد تسریع کنند.

این آنتن رادیو به شما در صرفه جویی در فضا کمک می کند و امکان نصب و کاهش OPEX را برای اپراتورها برای مقابله با چالش های مختلف سایت و محیط زیست فراهم می کند. این رادیوها، اپراتورها را قادر می سازد تا با صرف فضای کم در برج ها و سایت هایی که دارای رد پای کمتری هستند، در هزینه های نگهداری، اجاره و سایر هزینه ها صرفه جویی کنند.

با استفاده از این راه حل، نیازی به نصب و اتصال چندین آنتن و رادیو به طور جداگانه نیست، که استقرار شبکه های 5G را آسان می کند. ساخت ساده آن از سخت افزار جمع و جور استفاده می کند و عناصر سخت افزاری و کابل کشی را نیز کاهش می دهد. این راه حل 5G در ابتدای سال 2022 به سبد سهام دسترسی رادیویی (RAN) غول فناوری اضافه خواهد شد و در ابتدا به صورت تجاری در بازار اروپا در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *