ردمی نوت 7 پرو اولین سری ردمی نوت بود که پس از تبدیل شدن ردمی به یک برند مستقل، روانه بازار شد. همچنین این اولین گوشی هوشمند با دوربین 48 مگاپیکسلی این برند است. دستگاه محبوب اکنون دریافت به روزرسانی MIUI 12.5 را آغاز کرده است.

MIUI 12.5 آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه شیائومی است. این یک ارتقا جزئی برای دستگاه هایی است که از قبل دارای MIUI 12 هستند. این شرکت از چند ماه گذشته این به روزرسانی را برای گوشی های واجد شرایط ارائه کرده است. آخرین گوشی هوشمندی که به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرده، Redmi Note 7 Pro معروف است. این به روزرسانی در حال حاضر با شماره ساخت V12.5.1.0.QFHCNXM در چین در دسترس است. ساخت نرم افزار به صورت دسته ای در حال اجرا است و باید در روزهای آینده پذیرای همه کاربران باشد.

متأسفانه ، به روزرسانی MIUI 12.5 هنوز اندروید 11 را به همراه ندارد. معمولاً سری ردمی نوت دارای دو به روزرسانی اندروید است. از این رو، ناراحت کننده است که ردمی نوت 7 پرو ممکن است از این امتیاز برخوردار نشود. ردمی نوت 7 پرو با MIUI 10 بر پایه اندروید 9.0 پای معرفی شد. تاکنون این گوشی یک به روزرسانی اندروید (اندروید 10) و دو به روزرسانی (MIUI 11 ، MIUI 12) دریافت کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *