موتورولا گوشی هوشمند جدیدی را با نام Motorola One 5G UW Ace در آمریکا عرضه کرده است. این گوشی منحصراً از طریق Verizon Wireless در دسترس است. از نظر مشخصات فنی، همان One 5G Ace است که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد. با این حال، با دو ویژگی ارائه شده که آن را از One 5G Ace متمایز می کند.

Motorola One 5G UW Ace از شبکه mmWave 5G پشتیبانی می کند که اتصال سریعتر 5G را ارائه می دهد. ویژگی متمایز کننده دیگر موجود در دستگاه، Verizon Adaptive Sound است که بدون در نظر گرفتن بلندگوهای متصل مانند هدفون، ایربادز، ساندبار، تجربه صدای فراگیر فضایی را ایجاد می کند. حتی روی انواع مختلف اپ ها از جمله محتوای Dolby Atmos کار می کند.

One 5G UW Ace دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD است که رزولوشن فول اچ دی پلاس را ارائه می دهد. این گوشی بر روی My UX مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود. برای سلفی گرفتن، یک دوربین جلو 16 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین پشتی این گوشی از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی بهره می برد. این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 750G بوده که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد. One 5G UW Ace با قیمت 299.99 دلار عرضه شده و هم اکنون در آمریکا قابل خرید است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *