ریزر امروز هدست Barracuda X را معرفی کرد که آن را به عنوان یک هدست مولتی پلتفرم که می تواند در دستگاه های بازی و موبایل مورد استفاده قرار گیرد، برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. به طور خاص، ریزر چهار پلتفرم مختلف را با Barracuda X هدف قرار داده است: پلی استیشن 5، رایانه های شخصی، ایکس باکس، نینتندو سوئیچ و اندروید.

علاوه بر این، این شرکت می گوید که کاربران به لطف دانگل HyperSpeed Wireless USB-C که همراه آن بوده، می توانند “به طور یکپارچه” بین هر چهار پلتفرم جابجا شوند. در واقع، به نظر می رسد که Barracuda X به صورت بی سیم از طریق بلوتوث متصل نمی شود، بلکه به جای آن از آن دانگل استفاده می کند. Barracuda X همچنین به یک اتصال 4 قطبی 3.5 میلی متری برای اتصالات سیمی مجهز شده است، اگرچه اتصال بی سیم از طریق USB-C در دسترس نیست (مانند زمانی که سوئیچ متصل است).

برای همه اوقات دیگر، ریزر می گوید که شما فقط باید آن دانگل HyperSpeed را به یک پورت USB-C وصل کنید. این هدست از درایورهای سفارشی پویا 40 میلی متری استفاده می کند و ریزر به وضوح این را به عنوان هدستی قرار داده که می تواند هم برای بازی و هم برای پخش صدا استفاده شود. میکروفون موجود در این هدست دارای گواهی Discord نیز هست و الگوی پیکاپ یک طرفه کاردیوئیدی آن باید به آن کمک کند تا مقداری از انزوای صوتی را نیز در آن ایجاد کند. بعلاوه، این هدست هنگام اتصال به رایانه ویندوز 10 نسخه 64 بیتی، از صدای فراگیر نیز پشتیبانی می کند.

بنابراین، اگر می دانید که به طور مرتب بین پلتفرم ها جابجا می شوید، اما نمی خواهید هر بار این کار را با هدفون بلوتوث یا هدفون ها جفت کنید، شاید باراکودا ایکس ارزش بررسی داشته باشد. امروز از طریق وب سایت ریزر و خرده فروشان مجاز با قیمت 99.99 دلار در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *