هواوی پی 50 پرو جدیدترین گوشی هوشمند گران قیمت سری P است. ماژول دوربین این گوشی ترکیبی از یک دوربین اصلی با سنسور بزرگ، یک سنسور تله فوتو 90 میلیمتری، سنسور اولتراواید، سنسور مونو کروم، و یک سنسور دمای رنگ چند طیفی برای بهینه سازی تعادل رنگ سفید و ارائه رنگ است. همچنین این مفهوم استفاده از یک سنسور تک رنگ در کنار سنسور اصلی را زنده می کند، چیزی که آخرین بار در P20 پرو دیده شده است. سنسور تک رنگ ارائه جزئیات دقیق را بهبود می بخشد و نویز راا به ویژه در نور کم کاهش می دهد.

مشخصات پیکربندی دوربین هواوی پی 50 پرو:

  • اصلی: 50 مگاپیکسلی (خروجی 12.5 مگاپیکسل)، فاصله کانونی 23 میلی متر، دیافراگم f/1.8، لرزشگیر اپتیکال
  • مونوکروم: 40 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های مونوکروم (خروجی 10 مگاپیکسل)، دیافراگم f/1.6
  • اولتراواید: 13 مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض، فاصله کانونی 13 میلی متر، دیافراگم f/2.2
  • تله فوتو: 64 مگاپیکسلی (خروجی 16 مگاپیکسل)، فاصله کانونی 90 میلی متر، دیافراگم f/3.5، لرزشگیر اپتیکال
  • فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه و تراشه Kirin 9000 4G

با کسب امتیاز کلی 144، هواوی پی 50 با یک امتیاز بهتر نسبت به شیائومی می 11 اولترا، در صدر جدول DXOMARK قرار گیرد. در بخش‌های عکاسی، زوم و فیلم برداری، پرچمدار جدید هواوی به ترتیب امتیازات 149 و 107 و 116 را از آن خود کرده است.

در بخش نقاط قوت، نویز کم و داینامیک رنج بالا در اغلب سناریوها، دقت بالا و طبیعی بودن وایت بالانس، نورگیری و داینامیک رنج بالای ویدیوها، جزئیات بالا و لرزشگیری با عملکرد قدرتمند به چشم می‌خورند. اما از آن سو، برخی از مشکلات در ایجاد افکت بوکه و یا فوکوس خودکار، تفاوت فاحش تصاویر ثبت شده با تصاویر نمایش داده شده پیش از ثبت، و برخی از مشکلات ناپایداری در نورگیری و وایت بالانس بخش نقاط ضعف دوربین اصلی پی 50 پرو را تشکیل می‌دهند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *