آکیولس به تازگی بروزرسانی نرم افزاری جدید را برای هدست های واقعیت مجازی Quest VR منتشر کرده که شامل چندین پیشرفت و بهبود است. نکته قابل توجه این است که می توانید عکس ها و فایل های ویدیویی ذخیره شده خود را مستقیماً با اپلیکیشن موبایل Oculus همگام سازی کنید. به این ترتیب، هنگامی که خارج از هدست هستید، می توانید آن عکس های درون بازی را مدیریت کرده و به اشتراک بگذارید.

این ویژگی را می توان با باز کردن اپ Files از کتابخانه اپلیکیشن Quest و انتخاب نماد کلاود در گوشه سمت راست بالای صفحه فعال کرد. سپس فایل های ذخیره شده شما در بخش “Synced Media” در زیر تب Devices روی اپلیکیشن در دسترس خواهند بود. آکیولس می گوید رسانه ها همگام سازی نمی شوند و پس از 14 روز به طور خودکار از اپلیکیشن حذف می شوند.

این پیشرفت جدیدترین هدف رسانه های ذخیره شده است. در به روزرسانی v29 در اوایل سال جاری، آکیولس یک اپ مرورگر معرفی کرد که به شما امکان دانلود و آپلود فایل ها در وب سایت ها را می دهد و این کار را ساده تر از اتصال هدست به رایانه می کرد. ویژگی های اضافی شامل گزینه هدیه بازی ها به طور مستقیم از هدست است – روندی که قبلاً محدود به مرورگرها یا اپلیکیشن Oculus بود. اکنون می توانید از طریق تب People در مسنجر با دوستان فیس بوک و Oculus خود ارتباط برقرار کنید.

درنهایت، آکیولس در حال تغییر ویژگی حرکت تناسب اندام است. به جای اهداف روزانه به تمرینات هفتگی می رود، که در تقویم بازطراحی شده قابل مشاهده است. با تمرکز بر اهداف بلند مدت، اکنون اهداف پیشنهادی تجدید نظر شده کالری و دقیقه حرکت را مشاهده خواهید کرد. به علاوه، می توانید آمار تمرینات خود را در فیس بوک، از جمله گروه ها، مسنجر و جدول زمانی خود به اشتراک بگذارید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *