در بروزرسانی جدید اینستاگرام به جهت ایمنی از نوجوانان و جوانان، این اپلیکیشن از کاربران درخواست کرده تا تاریخ تولد خود را در پلتفرم ثبت کنند. در حال حاضر این اپلیکیشن از کاربران جدید در هنگام ثبت نام، روز تولد آنها را نیز دریافت می کند، چراکه این شرط از پایان سال 2019 وجود داشته است. ولی تاکنون کاربرانی قدیمی این شرط را رد و یا اطلاعات را به اشتراک نمی گذاشتند.

اما به نظر می رسد که در “چند هفته آینده” اینستاگرام کاربرانی که قبلا تاریخ تولد خود را به اشتراک نگذاشته اند، ملزم به ثبت آن کنند. در حالی که آنها در ابتدا قادر به رد کردن درخواست ها بودند، درنهایت مجبورند که روز تولد خود را ثبت کنند. در حال حاضر، دو سناریو وجود دارد که در آن از کاربران درخواست تولد می شود.

ابتدا، اپلیکیشن “چند بار” یک اعلان را نشان می دهد. همچنین اگر کاربران سعی کنند پستی را که در پشت صفحه هشدار پنهان شده، مشاهده کنند، یک درخواست جداگانه ظاهر می شود. این هشدارها در “محتوای حساس” ظاهر می شوند که ممکن است قوانین رسمی اینستاگرام را زیر پا نگذارد، اما می تواند به عنوان مرزهایی در نظر گرفته شود، مانند تصاویر “پیشنهادی” یا عکس از اقدامات پزشکی. کاربران دیگر نمی توانند این پست ها را تا زمان ثبت روز تولد خود مشاهده کنند و نوجوانان جوان ممکن است اصلاً نتوانند این پست ها را ببینند.

این شرکت همچنین می گوید که از هوش مصنوعی برای تشخیص زمانی که ممکن است یک کاربر تولد دروغین ارائه کرده، استفاده کند و ممکن است از برخی کاربران خواسته شود سن خود را “تأیید” کنند. این شرکت می گوید که در آینده، اگر شخصی به ما بگوید که از سن خاصی برخوردار است و فناوری ما خلاف آن را نشان می ده ، ما منوی گزینه هایی را برای تأیید سن آنها به او نشان می دهیم. این کار هنوز در مراحل اولیه است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری بیشتر آن در آینده نزدیک هستیم.

این جدیدترین تغییراتی بوده که اینستاگرام سعی کرده در جهت تقویت ویژگی های امنیتی و حریم خصوصی را برای جوانترین کاربران خود کند. این شرکت همچنین گفته است که به صورت پیش فرض به خصوصی سازی حساب های نوجوانان می پردازد و توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف گیری جمعیت شناسی را محدود کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *