اپل به تازگی جدیدترین نسخه محبوب ترین تبلت خود را معرفی کرده است: آیپد استاندارد. این مدل جدید نهمین نسل آیپد است که برای اولین بار در سال 2010 عرضه شد و دارای پردازنده جدیدی به نام A13 Bionic است.

علاوه بر این، یک دوربین جلویی جدید 12 مگاپیکسلی وجود دارد که از ویژگی Center Center که سال گذشته با آیپد پرو عرضه شد، پشتیبانی می کند. بقیه آیپد نسل نهم برای هر کسی که در چند سال گذشته آیپد دیده، بسیار آشنا به نظر می رسد – با دکمه اصلی، حاشیه ها، دوربین عقب تک و پورت Lightning که قبلاً دیده بودیم.

اپل می گوید پردازنده جدید 20 درصد سریعتر از پردازنده مدل قبلی است. صفحه نمایش 10.2 اینچی همان اندازه و وضوح قبلی است، اما اکنون از ویژگی True Tone پشتیبانی می کند که به طور خودکار دمای رنگ صفحه را با نور محیط تنظیم می کند. جدیدترین آیپد با iPadOS 15 عرضه می شود، که اوایل امسال معرفی شد و شامل پیشرفت هایی در صفحه اصلی آیپد، سازماندهی اپ ها و ویژگی های چند وظیفه ای می شود.

آیپد مدل پایه، همان چیزی است که اکثر مردم به آن تمایل دارند، زیرا اقتصادی ترین مدل در خط تولید است. امسال، اپل فضای ذخیره سازی اصلی را تا 64 گیگابایت افزایش داده و قیمت اولیه 329 دلار را یکسان نگه داشته است. آیپد جدید همچنین با نسل اول قلم اپل و صفحه کلید هوشمند سازگار است. رنگ نقره ای یا خاکستری فضایی در دسترس خواهد بود و می توان از امروز، 14 سپتامبر، سفارش داد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *