ال جی غول فناوری کره ای از تلویزیون LED هیولای خود با نام Direct View LED TV رونمایی کرد که دارای صفحه نمایش بسیار گسترده و سیستم سینمای خانگی فوق العاده است. تلویزیون DVLED ال جی با ویژگی های و امکانات مشابه به تلویزیون دیواری سامسونگ می پیوندد.

تلویزیون DVLED ال جی بر پایه همان مفهوم اصلی استقرار میلیون ها LED برای ایجاد یک تصویر کامل در اشکال سفارشی شده و می تواند به اندازه هایی که حتی با استفاده از The Wall در دسترس نیستند، مقیاس بندی شود. این امکان وجود دارد که از 81 اینچ تا 325 اینچ غول پیکر را انتخاب کنید که باید کل اتاق را تغییر دهد.

در حالی که نسبت تصویر 16:9 اساساً در دسترس است، شما همچنین می توانید نسبت 32:9 را داشته باشید که به شما امکان می دهد چندین فیلم را به طور همزمان تماشا کنید. این سیستم دارای کیفیت 4K و 8K بوده که تا 33 میلیون دیود متکی است. همچنین دارای پیکربندی 2K (تک یا دوگانه) است. یک کنترلر WebOS برای ارائه عملکرد تلویزیون هوشمند برای سیستم عظیم تلویزیون در دسترس است.

مشابه تلویزیون دیواری سامسونگ، هیچ قیمت ثابتی برای تلویزیون DVLED ال جی وجود ندارد که عمدتا به دلیل تفاوت در نصب و سایر ویژگی های سفارشی نصب است. برآورد شده است که حداقل قیمت تلویزیون جدید می تواند چیزی در حدود 30،000 دلار و بالاتر باشد، اگرچه به نظر می رسد که قیمت آن کمتر از تلویزیون OLED قابل چرخش LG است. ال جی قبلاً دریافت سفارشات برای تلویزیون غول پیکر 325 اینچی DVLED را آغاز کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *