تکنو جدیدترین گوشی هوشمند Camon 18 Premier خود را در نیجریه معرفی کرد و این گوشی از نظر ویژگی ها غنی ترین گشی در خط این شرکت تا به امروز است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این پنل تا 550 نیت روشنایی دارد و دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی بوده که در یک برش سوراخ کوچک قرار گرفته است. این گوشی دارای طراحی فلت با لبه های مربع شکل و برجستگی دوربین قابل توجه در پشت می باشد.

در پشت، سه دوربین با یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسل در کنار یک ماژول گیمبال 12 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال و یک لنز پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و 60 برابر زوم هیبریدی پیدا می کنیم. همچنین حالت تصویری پرتره شب، حالت بوکه تصویری عمودی و حالت فوق العاده ویژه شب برای گرفتن عکس در تاریکی وجود دارد. تکنو حتی Moon Probe خود را نیز به ارمغان می آورد که به شما امکان می دهد عکس های واضحی از ماهواره طبیعی زمین بگیرید.

تراشه هلیو G96 مدیاتک با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در راس آن قرار دارد. دارای اثر انگشت، NFC و جک هدفون است. طرف نرم افزار تحت پوشش اندروید 11 و رابط کاربری تکنو Hi OS 8.0 است. Camo 18 Premier دارای باتری 4750 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی می باشد.

تکنو Camon 18 Premier در رنگ های Polar Night و Vast Sky در دسترس خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی از قیمت و همچنین هیچ جزئیاتی در مورد موجود بودن بین المللی وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *