در سال 2020، پاناسونیک BGH1، اولین دوربین جعبه ای خود را معرفی کرد. این شرکت قطعات داخلی Micro Four Thirds GH5S را خریداری و آنها را در بدنه ای مناسب تر برای بارهای تولید ویدیو قرار داد. تقریباً یک سال بعد، پاناسونیک DC-BS1H را معرفی کرد. این نسخه جدید همانند نسخه قبلی خود، از دوربین موجود پاناسونیک، S1H فول فریم، استفاده کرده و آن را در بدنه جدیدی قرار می دهد.

در قلب BS1H یک سنسور 24.2 مگاپیکسلی CMOS وجود دارد که می تواند فیلم ها را با وضوح 6K ضبط کند. به طور خاص ، این دوربین قادر به ضبط فیلم 6K با حداکثر 24 فریم در ثانیه، 5.4K با 30 فریم در ثانیه با برش 3:2 و 5.9K با سرعت 30 فریم در ثانیه با فریم 16:9 است. پاناسونیک ادعا می کند که سنسور BS1H دارای بیش از 14 توقف دامنه دینامیکی است و گنجاندن هر دو فیلتر نوری کم گذر نوری و ویژگی Dual Native ISO به کاهش نویز مویر و دیجیتال کمک می کند.

در قسمت جلو، BS1H هیچگونه شلختگی ندارد. قابل ذکر است که شامل اتصال USB 3.1 Type-C، پورت HDMI Type-A و رابط دیجیتال سریال 3G می باشد. همچنین می توانید 12 دوربین BS1H را به یکدیگر متصل کنید تا تنظیمات چند دوربین ایجاد شود. علاوه بر این، مجموعه معمول اتصالات میکروفون 3.5 میلی متری و XLR را در بالای درگاه LAN خواهید یافت. همچنین دارای اسلات کارت SD دوگانه برای افزونگی بدون نگرانی است. دوربین جعبه ای جدید DC-BS1H پاناسونیک از ماه نوامبر با قیمت 3500 دلار به فروش می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *