ریزر سری جدید Kraken V3 را معرفی کرده که دارای طراحی تازه و ویژگی های جدید است. در صدر این پیشنهاد ریزر Wireless Kraken V3 Pro وجود دارد با قیمت 199.99 دلار و هپتیک داخلی ارائه می شود. اگر بیسیم برای شما مهم نیست، Kraken V3 HyperSense با قیمت 129.99 دلار دارای ویژگی haptics مشابه است، اما با چند تغییر دیگر. Kraken V3 سیمی 99.99 دلاری دارای ویژگی هپیتک نیست، اما با این حال مشابه HyperSense می باشد.

در مقایسه با نسل قبلی، V3 ظاهری کم حجم و تمیز ندارد. بسیاری از هدست های ریزر بیشتر شبیه هدفون های گوش هستند و این یکی از این قاعده مستثنی نیست. برخی از ویژگی های آن از سایر هدست های ریزر به ارث برده است. هر هدست Kraken V3 دارای درایورهای 50 میلیمتری TriForce Razer است که از خط BlackShark V2 سرچشمه گرفته است و از هدست Nari آن، بازخورد لمسی HyperSense به دو مورد از سه مدل Kraken V3 ارائه می شود.

جذاب ترین آنها Kraken V3 Pro است. قیمت 199.99 دلار است و در سه ماهه چهارم 2021 عرضه می شود، در حالی که دو مدل دیگر امروز به بازار عرضه می شوند. نسخه پرو دارای بیشترین ویژگی ها و متریال ساخت برتر است. دارای فنجان های گوش و سربند با روکش چرم بوده (نسخه های دیگر دارای پارچه نرم هستند) و دانگل 2.4 گیگاهرتز USB-A آن با رایانه شخصی، کنسول های پلی استیشن و داک نینتندو سوییچ کار می کند. این نوع رده بالا از Kraken V3 همچنین با جک 3.5 میلی متری کار کرده و از طریق USB-C شارژ می شود.

در مقایسه با دو مدل دیگر، میکروفون جداشدنی پرو به جای میکروفن استاندارد قلبی از نوع “فوق کاردیوئید” است. پیکاپ های میکروفون سوپر کاردیوئید تمرکز باریک تری دارند، بنابراین برای بلند کردن صدای خود و موارد دیگر بسیار عالی خواهد بود. البته، بدون پشتیبانی Chroma RGB، این یک محصول ریزر واقعی نخواهد بود. هر یک از این سه هدست به شما امکان می دهد رنگی را که روی لوگو نمایش داده و رنگ دایره ای LED های اطراف آن را سفارشی کنید. یکی دیگر از مزایای بزرگ پرو، علاوه بر نسخه HyperSense سیمی که 129.99 دلار هزینه دارد، محرک های هپتیک داخلی هستند.

ریزر ادعا می کند که هپتیک های آن می توانند صداها را در زمان واقعی به ارتعاش تبدیل کنند. ریزر به شما امکان می دهد هپتیک ها را با یک دکمه در Kraken V3 Pro و V3 HyperSense تغییر دهید. مقرون به صرفه ترین نسخه Kraken V3 مدل پایه است که 99.99 دلار قیمت دارد. فاقد هپتیک ها بوده، اما عملکرد صوتی و طراحی مشابهی با گزینه های گران قیمت دارد. از طریق USB-A به برق متصل می شود و می توانید رنگ LED ها را از طریق Razer Synapse تغییر دهید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *