در دو هفته گذشته فعالیت‌های زیادی در اطراف سازنده پیشرو پهپادها، DJI انجام شده است. انتظار می رفت این استارت آپ فناوری در هفته های آینده سه محصول را با پهپاد Mavic 3 راه اندازی کند. با این حال، دو محصول در حال حاضر عرضه شده اند – دوربین DJI Action 2 و DJI Cinema Camera. در حالی که منتظر ورود پهپاد Mavic 3 بودیم، این شرکت اکنون چهارمین محصول خود را با نام DJI Mic معرفی کرده است.

این میکروفون قابل حمل 329 دلار قیمت داشته و فقط در حال حاضر قابل رزرو است. DJI Mic برخی از ویژگی ها و عملکردهای چشمگیری را ارائه می دهد. به گفته DJI، کیفیت صدای استثنایی و ضبط دو کاناله را در فواصل تا 228 متر (750 فوت) ارائه می دهد. DJI Mic قابل حمل است و می تواند تا 14 ساعت حافظه داخلی ارائه دهد، در حالی که باتری آن می تواند تا 15 ساعت دوام بیاورد.

با میکروفون DJI می‌توانید صدایی با کیفیت بالا و درجه استودیو را به‌طور جداگانه در هر یک از کانال‌های آن ضبط کنید. همچنین می توانید صداهای ضبط شده را در حین پس از تولید ترکیب کنید و انعطاف پذیری بیشتری را ارائه دهید. DJI Mic دارای یک سیستم انتقال قدرتمند ضد تداخل است که به ویژه در مناطق شهری شلوغ و پرجمعیت مفید است. این دستگاه دارای پورت های USB-C، Lightning و TRS بر روی گیرنده خود است، از این رو می توان از آن با گوشی های هوشمند، دوربین ها و لپ تاپ ها استفاده کرد.

گیرنده دارای یک صفحه نمایش لمسی است که امکان تغییر سریع تنظیمات ورودی/خروجی را فراهم می کند. DJI Mic از اتصال بی سیم پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد در حین ضبط صدا آزادانه حرکت کنید. میکروفون قابل حمل را می توان با شیشه جلو برای تجربه ضبط بهتر تجهیز کرد. همچنین می توان آن را با گیره پشتی یکپارچه یا با گیره های مغناطیسی روی لباس پوشید. این دستگاه سبک وزن بوده و حدود 30 گرم وزن دارد.

در حالی که کیس شارژ را می توان ظرف 160 دقیقه شارژ کرد، گیرنده و فرستنده میکروفون DJI را می توان در 70 دقیقه به طور کامل شارژ کرد. در حال حاضر در دسترس بودن جهانی و تاریخ ارسال واقعی DJI Mic مشخص نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *