موبایل و تبلت

ریلمی Q3T با نمایشگر 144 هرتز معرفی شد

ریلمی Q3T که اواخر ماه گذشته به بیرون درز کرد، رسما توسط ریلمی رونمایی شد. ریلمی Q3T یک نمایشگر 6.67 اینچی فول اچ دی پلاس داشته که نرخ تازه سازی 144 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت را ارائه می دهد.

این پنل میزبان حفره ای در بالای سمت چپ بوده که دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در قال پشت، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی داریم که توسط یک لنز مونوکروم و یک دوربین ماکرو به هم متصل شده که به شما امکان می‌دهد از اجسام از فاصله 4 سانتی‌متری عکس بگیرید.

در بخش وظایف پردازشی، تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G گوشی ریلمی Q3T را هدایت می کند. در بخش حافظه، این گوشی 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی هوشمند همچنین از ویژگی Dynamic RAM Expansion (DRE) پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد رم را تا 5 گیگابایت افزایش دهید.

Q3T دارای سنسور اثرانگشت یکپارچه با دکمه پاور است و از اتصال 5G پشتیبانی می کند. و انرژی دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که ریلمی می‌گوید با آداپتور 30 واتی همراه می‌تواند در 25 دقیقه از شارژ به 50 درصد برسد. ریلمی Q3T در دو رنگ ارائه شده و در چین با قیمت 2099 یوان (330 دلار) به فروش می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا