اپل در حال کار بر روی مدل جدید آیفون SE است. اطلاعات تازه ای که توسط TrendForce، یک شرکت تحقیقاتی از تایوان به اشتراک گذاشته شده، انتظار می رود نسل سوم آیفون SE در سه ماهه اول سال 2022 عرضه شود. احتمالاً برند مستقر در کوپرتینو آن را تا پایان مارس 2021 معرفی خواهد کرد.

این شرکت تحقیقاتی ادعا کرد که اپل علاوه بر عرضه آیفون SE 2022 در سه ماهه اول سال 2022، چهار مدل نیز در نیمه دوم سال خواهد داشت. انتظار می رود این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده با پشتیبانی از اتصال 5G وارد بازار شود. طبق ادعای این شرکت، انتظار می رود حجم تولید اپل در سال آینده به 25 تا 30 میلیون دستگاه برسد.

مینگ چی کو، تحلیلگر معتبر اپل فاش کرد که ظاهر آیفون SE شبیه به مدل فعلی آیفون SE 2020 خواهد بود. از این رو، انتظار می رود که صفحه نمایش 4.7 اینچی را حفظ کند. تنها تغییر عمده ای که انتظار می رود آیفون SE 2022 ارائه کند، گنجاندن یک پردازنده جدید است که از اتصال 5G پشتیبانی می کند.

آیفون SE 2020 ویژگی های زیادی را از آیفون 8 به کار گرفته است و دارای داخلی های ارتقا یافته ای مانند تراشه Bionic A13 است. این احتمال وجود دارد که آیفون SE 2022 ممکن است دارای A15 Bionic باشد که به سری آیفون 13 که امسال معرفی شد، قدرت می بخشد. شایعات از وجود آیفون SE پلاس نیز خبر می دهند. با این حال، گزارش جدید هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *