مایکروسافت یکی از سرویس های اشتراک بازی خود را تغییر نام داد؛ Xbox Game Pass برای رایانه شخصی اکنون فقط PC Game Pass است. این حرکت می تواند به جلوگیری از سردرگمی کمک کند، زیرا Xbox Game Pass یک طرح جداگانه با کتابخانه متفاوتی از بازی ها است. همچنین باید واضح‌تر باشد که بازی‌های روی رایانه لزوماً روی کنسول‌ها قابل پخش نیستند.

Xbox Game Pass شامل بیش از 100 بازی کنسولی است که عناوین Xbox Game Studios در روز انتشار به آن می‌پیوندند. PC Game Pass مجموعه ای از بازی ها، از جمله عناوین شخص اول و دسترسی به EA Play را دارد. در همین حال، Game Pass Ultimate بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. این شامل بازی‌های رایانه و کنسول، Xbox Live Gold (که گیمرهای کنسول برای عناوین چند نفره که رایگان نیستند به آن نیاز دارند)، دسترسی EA Play و بازی‌های ابری را شامل می‌شود.

با این حال، لوگوی این سرویس همچنان دارای نماد Xbox است. این ارتباط با ایکس باکس و مایکروسافت را واضح می کند، اما برخی از افراد ممکن است هنوز آن را “Xbox PC Game Pass” بخوانند. در این بین، مایکروسافت فاش کرد که چند بازی دیگر در روز عرضه به PC Game Pass می‌آیند: Sniper Elite 5، Pigeon Simulator، سامورایی با ظاهری زیبا و جذاب Trek to Yomi و یک بازی معرفی‌نشده Hugecalf Studios. همچنین، برای مدت محدودی، اعضای یوتیوب پریمیوم می‌توانند سه ماه به صورت رایگان به سرویس جدید دسترسی داشته باشند. این پیشنهاد فقط در ایالات متحده تا پایان سال در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *