ال جی از تلویزیون Objet TV به عنوان یک پیشنهاد لایف استایل رونمایی کرده، زیرا به دنبال بخشی از پای در بخش لوکس بازار تلویزیون است. Objet TV ال‌جی با روکش پارچه‌ای متحرک عرضه می‌شود و شبیه یک بوم است که با طراحی مینیمالیستی در هر اتاقی ترکیب می‌شود. تلویزیون Objet TV استفاده ظریف ال‌جی از رنگ‌های خنثی را منعکس می‌کند و با پیچیدگی، هماهنگی بصری و تجربه تماشای هیجان‌انگیز در داخل خانه همراه است.

ال جی Objet TV (مدل 65Art90) دارای روکش پارچه ای قابل تنظیم بوده که منعکس کننده مجموعه ای از عملکردهای سبک زندگی است. این در مقایسه با تلویزیون Frame TV سامسونگ، آثار هنری را هنگامی که تلویزیون خاموش است نمایش می دهد. همچنین دارای گزینه Line View است که تلویزیون را به یک صفحه نمایش هوشمند برای محتوای مختلف از جمله اطلاعات، پخش موسیقی، تاریخ و موارد دیگر تبدیل می کند. روکش پارچه ای قابل تعویض است و در سه رنگ عرضه می شود که نشان دهنده انحراف قابل توجهی از طراحی سنتی ال جی است.

تلویزیون ال جی Objet TV دارای یک مدل 65 اینچی OLED با سیستم خروجی صدای 80 وات و 4.2 کانال با پردازنده مناسب است. هنوز جزئیاتی برای تلویزیون Objet TV از جمله جزئیات قیمت و در دسترس بودن وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *