به نظر می رسد که مایکروسافت در تلاش است که همه چیز را به جز سینک آشپزخانه به مرورگر اج خود اضافه کند تا بتواند هر مورد قابل تصوری را برآورده کند. در چند ماه گذشته، ما شاهد معرفی بسیاری از ابزارهای جدید در کانال های مختلف مرورگر بوده ایم، از جمله ویژگی های خرید، ابزار استنادات شبیه کلمه، ادغام آفیس، حل ریاضی و غیره.

می توان استدلال کرد که هیچ یک از اینها ویژگی های اصلی مرورگر نیستند، بنابراین باید به عنوان افزونه اضافه شوند، اما واضح است که مایکروسافت متفاوت فکر می کند. اکنون به نظر می رسد که این شرکت در حال کار بر روی اضافه کردن یک پنل بازی به اج است. طبق گفته Redditor u/Leopeva64-2، نسخه Edge Canary اکنون دارای یک دکمه ظاهر است که از طریق آن می توانید یک دکمه Games را در Omnibar، در کنار نوار آدرس خود اضافه کنید.

وقتی این کلید را فعال می‌کنید، می توانید روی دکمه Games کلیک کرده تا پنلی در سمت راست پنجره مرورگرتان نمایان شود و سپس فهرستی از بازی ها را به شما نشان می دهد که برخی از آنها مربوط به MSN هستند. اینها به دسته‌های مختلفی مانند کلاسیک مایکروسافت، آرکید، تخته و کارت، پازل، ورزشی، گاه به گاه و غیره تقسیم می‌شوند. با کلیک بر روی هر بازی، آن به طور مستقیم در مرورگر راه اندازی می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *