طی چند سال کوتاه، Skydio سازنده پهپاد آمریکا از ناشناخته نسبی به یک رقیب قانونی DJI تبدیل شده است. در سال 2019، این شرکت با Skydio 2 خود گام بزرگی به جلو برداشت و پهپادی را عرضه کرد که یکی از بهترین سیستم‌های اجتناب از موانع را داشت که تا آن زمان دیده بودیم. با برگزاری نمایشگاه CES 2022، این شرکت با یک مدل به روز شده از آن پهپاد به نام Skydio 2 Plus بازگشته است که هم پیشرفت های سخت افزاری و هم نرم افزاری را اضافه می کند.

مدل جدید دارای دو آنتن اضافی در مقایسه با Skydio 2 است که به شما امکان می دهد تا 6 کیلومتر دورتر در هر جهت پرواز کنید. در مقابل، سلف آن 3.5 کیلومتر برد داشت. علاوه بر این، Skydio ادعا می کند که بهبود عمر باتری، زمان پرواز مدل جدید را تا 20 درصد افزایش می دهد. این شرکت همچنین کنترل از راه دور Beacon خود را به روز کرده است تا برد آن را تا 3 کیلومتر افزایش دهد.

در کنار مدل پلاس، Skydio KeyFrame را معرفی کرد، یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی که به گفته شرکت به “هر کسی” اجازه می‌دهد تا “حرکت غیرممکن دوربین را که صاف، دقیق و قابل تکرار باشد طراحی کند.” همانطور که از نام آن پیداست، تعداد انگشت شماری از فریم‌های کلیدی را که می‌خواهید پهپاد ضبط کند، انتخاب می‌کنید، سپس نرم‌افزار آنها را در یک حرکت پیوسته به هم پیوند می‌دهد. در مقایسه با DJI، این شرکت گسترده‌ترین یا قوی‌ترین حالت‌های دوربین را نداشته است، بنابراین افزودن KeyFrame برای این شرکت بسیار مهم است. Skydio 2 Plus امروز با قیمت 1099 دلار به همراه ویژگی KeyFrame نیز در هر دو پهپاد Skydio 2 و 2 Plus در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *