سامسونگ به طور رسمی رویداد بعدی Galaxy Unpacked را در 9 فوریه اعلام کرده است و پوستر دعوت همچنین نشان می دهد که غول کره جنوبی آماده است تا نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری گلکسی S22 را عرضه کند.

این دعوت نامه یک حرف صورتی رنگ “S” را در داخل جعبه نشان می دهد که تقریباً تأیید می کند که این شرکت آماده است تا سری گلکسی S22 سامسونگ را به طور رسمی معرفی کند. این رویداد در ساعت 10 صبح به وقت شرقی (7 صبح به وقت محلی یا 2 بعد از ظهر به وقت گرینویچ) آغاز خواهد شد و مانند رویدادهای قبلی شرکت، این رویداد نیز به صورت زنده پخش خواهد شد. در حالی که هنوز دستگاه‌ها رسمی نشده‌اند، سامسونگ قبلاً شروع به رزرو برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت زودهنگام دستگاه هستند، کرده است.

با این حال، برای دانستن بیشتر در مورد گوشی های هوشمند آینده، از جمله مجموعه کامل مشخصات، ویژگی ها، انواع حافظه، قیمت و جزئیات در دسترس بودن، باید منتظر عرضه رسمی در ماه آینده باشیم. انتظار می‌رود سامسونگ از سه گوشی گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولترا در این سری جدید رونمایی کند. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا به عنوان جایگزینی برای دستگاه گلکسی نوت این برند معرفی شده و با پشتیبانی از قلم S Pen و همچنین مکانی برای نگهداری آن در خود دستگاه عرضه می شود.

گوشی های پرچمدار بسته به منطقه در دسترس، از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 بهره می برند. قیمت این دستگاه ها قبلاً به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است و طبق گزارش ها از 899 دلار در آمریکا شروع می شود. سری گلکسی اس 22 تنها محصولی نیست که در رویداد آتی گلکسی آنپکد عرضه می‌شود، زیرا انتظار می‌رود این شرکت سری گلکسی تب اس 8 را نیز معرفی کند که دارای سه مدل خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *