طبق گزارش جدید رویترز، اپل به دنبال معرفی سرویس جدیدی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد از آیفون‌ها به عنوان پایانه‌های POS (نقطه فروش) بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی استفاده کنند. انتظار می‌رود این حرکت از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری در ماه‌های آینده انجام شود و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با قرار دادن کارت‌های اعتباری/دبیت بدون تماس، آیفون یا اپل واچ خود در آیفون دیگری، مستقیماً از طریق NFC پرداخت کنند.

باید دید اگر کوپرتینو با ارائه دهندگان پرداخت موجود همکاری کند، این ویژگی جدید بخشی از Apple Pay خواهد بود یا خیر. اپل در حال حاضر به بازرگانان اجازه می‌دهد از آیفون یا آی‌پد خود به‌عنوان ایستگاه POS از طریق ضحمیمه های سخت‌افزاری مانند خواننده‌های Square Block Inc که به دستگاه وصل می‌شوند، استفاده کنند.

این اقدام جدید به آیفون‌ها اجازه می‌دهد تا به‌عنوان نرم‌افزار POS (Soft POS) عمل کنند که در حال حاضر در دستگاه‌های اندرویدی از طریق چندین برنامه شخص ثالث که از روش‌های پرداخت متعددی از جمله اپل پی و گوگل پی، سامسونگ پی، کارت‌های بانکی و در پوشیدنی های NFC پشتیبانی می‌کنند، در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *