شیائومی یوپین یک کامپیوتر جدید با وزن تنها 250 گرم به نام Ningmei Mini Computer CR80 روانه بازار کرده که می تواند به مانیتور، صفحه کلید و ماوس متصل شود. مینی پی سی به عنوان جایگزینی عالی دسکتاپ های سنتی برای افراد غیر گیمر مطرح می‌شود و شرایط عملکردی را برای کار و سرگرمی کم‌تر برآورده می‌کند.

طول و عرض دستگاه کمتر از 12 سانتی متر و ضخامت آن کمتر از 2.5 سانتی متر است. وزن آن فقط کمی سنگین‌تر از گوشی‌های هوشمند معمولی است و تنها 250 گرم است، به این معنی که می‌توان آن را به راحتی در هر کوله‌پشتی حمل کرد. این دستگاه توسط پردازنده چهار هسته ای N5105 با فرکانس توربو تا 2.9 گیگاهرتز هدایت می شود. همچنین تراشه با یک کش 4 مگابایتی L3 تکمیل می شود و دستگاه تنها 10 وات برق مصرف می کند.

مینی کامپیوتر شیائومی Ningmei CR80 همچنین به یک SSD پرسرعت M.2 و حافظه DDR4 مجهز شده که می تواند تا 512 گیگابایت ظرفیت کل ارتقا یابد. رایانه شخصی را می توان به تلویزیون، مانیتور، پروژکتور، چاپگر، اسکنر و غیره متصل کرد و می توان از آن برای اهداف مختلفی استفاده کرد. برای اتصال، کارت شبکه بی سیم Intel AC7265 را دریافت می کنید که از اتصال Wi-Fi دو بانده 2.4G+5G پشتیبانی می کند. همچنین یک ماژول بلوتوث وجود دارد که با استفاده از آن می توانید دستگاه های مختلف دیگری را نیز متصل کنید.

به لحاظ قیمت گذاری، این کامپیوتر در دو نسخه 6/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت ارائه شده که به ترتیب 172 دلار و 204 دلار قیمت دارد. اطلاعات مربوط به عرضه جهانی در حال حاضر در دسترس نیست.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *