لنوو امروز از کامپیوتر جدید Tianjiao رونمایی کرد که با هدف آموزش دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی ساخته شده است. این دستگاه دارای تعدادی ابزار یادگیری هوشمند داخلی است.

بدیهی است که این رایانه «all-in-one» نامیده می شود زیرا دارای پردازنده داخلی بوده و پنل 16 اینچی آن قادر است بنا به نیاز به دسکتاپ عمودی، دسکتاپ معمولی یا حتی تبلت موبایل تبدیل شود.ه نظر می رسد این پنل از پایه خود قابل جدا شدن است و قابلیت حمل را ممکن می سازد.

صفحه نمایش 16 اینچی دارای گواهینامه Rhine TUV نیز می باشد، به این معنی که به ویژه در طول جلسات طولانی مطالعه، برای چشمان جوان آسان خواهد بود. این گواهی تضمین می کند که سطح انتشار نور آبی پایین نگه داشته می شود. لنوو سال گذشته یک کامپیوتر آل-این-وان دیگر به نام Tianjiao 16 با صفحه نمایش 16 اینچی 2K و پردازنده i5-1155G7 راه اندازی کرده بود.

انتظار می‌رود دستگاه یکپارچه جدیدتر نسخه ارتقا یافته Tianjiao 16 باشد که دارای سه حالت نمایشگر است و برای انواع سناریوهای یادگیری مناسب است. اطلاعات مربوط به قیمت رایانه آل این وان لنوو Tianjiao در حال حاضر در دسترس نیست، اما باید پس از عرضه محصول در 4 مارس ارائه شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *