دفترچه یادداشت هوشمند یکی از جدید‌ترین محصولات دیجیتالی است و اگر مقداری شناخت درباره این محصول نوآورانه بدست آورید سریعا جذب آن می شوید. از آنجایی‌که این محصول هنوز خیلی شناخته شده نیست، به درخواست شما تصمیم گرفتیم در ایستگاه آی تی به معرفی و بررسی کامل و جامع این محصول بپردازیم.

محتویات دفترچه یادداشت هوشمند

به طور خلاصه دفترچه یادداشت هوشمند شامل یک قلم مخصوص، یک دفترچه مخصوص و برگه‌های مخصوص داخل آن است. قلم مخصوص این دفترچه‌ها شباهت بسیار زیادی به یک خودکار با کیفیت دارد و جوهر آن نیز معمولا از جوهر‌های مرغوب سوئیسی تهیه میشود. تعداد برگه‌های معمول دفترچه های هوشمند 50 برگ است و زمانی که تمام میشود میتوانید براحتی دوباره اقدام به خرید این برگه‌ها از وبسایت‌های مربوطه کنید.

دفترچه یادداشت هوشمند چه کاری انجام می دهد؟

دفترچه یادداشت هوشمند در نگاه اول دقیقا شبیه به یک دفتر معمولی است و شما میتوانید هرچیزی که مایل هستید درون آن بنویسید یا حتی میتوانید نقاشی کنید. در دفترچه یادداشت هوشمند هرچیزی را که بنویسید در حافظه این دستگاه ذخیره می شود و شما میتوانید یادداشت‌های خود را به گوشی‌های اندرویدی و آیفون یا سیستم های کامپیوتری منتقل کنید. در واقع شما بر روی کاغذ هرچه بنویسید براحتی وارد گوشی یا لپ تاپ خود می شود و هیچ نیازی به اسکن کردن آنها نیست. همچنین این دفترچه یادداشت‌ها قابلیت کار بصورت آفلاین را نیز دارند و یک حافظه مناسب دارند که میتوانید چندین و چند برگه یادداشت برداری کنید و سپس همه آنها را یکجا به درون گوشی یا لپ تاپ منتقل کنید.

دفترچه یادداشت های هوشمند تقریبا بی نیاز به شارژ هستند

شاید در حین توضیحات نحوه کارکرد دفترچه یادداشت هوشمند مسئله ای برایتان پیش آمد که مرتبا باید این دستگاه را شارژ کرد و این امر آزار دهنده است. در جواب باید دفترچه یادداشت های هوشمند به شارژ بسیار کمی نیاز دارند و معمولا برای هر 50 برگ یادداشت برداری به یکبار شارژ دو ساعته نیاز داشته باشند و این مقدار نیاز به شارژ به هیچ وجه آزار دهنده نیست.

دقت عمل این دفترچه یادداشت ها چقدر است؟

بنظر شما یادداشت‌هایی که می کنید با چه مقدار دقتی به گوشی های هوشمند و لپتاپ منتقل می شوند؟ این پاسخ بستگی به نوع دفترچه یادداشت هوشمندی دارد که میخرید اما باید گفت حتی در ضعیف ترین مدل ها دقت عملکرد بالای 90 درصد است و شما باید بسیار با دقت بررسی کنید تا متوجه تفاوت در یادداشت خود و آنچه که در لپ تاپ یا گوشی مشاهده می کنید، بشوید. در دفترچه یادداشت های xp-pen یک دکمه در انتهای آن وجود دارد که شما با فشردن این دکمه، تصاویر را ذخیره می کنید. در صورتی که در آن لحظه بصورت آفلاین در حال استفاده از دفترچه یادداشت هوشمند باشید، این تصاویر در حافظه دستگاه ذخیره می شود و در صورتی که همان لحظه به لپ تاپ یا گوشی متصل باشد با فشردن این دکمه تصاویر سریعا به دستگاه مورد نظر شما منتقل می شود. نکته جالب توجه همین موضوع است که شما میتوانید حتی بدون اتصال به لپ تاپ یا گوشی نیز از دفترچه یادداشت هوشمند استفاده کنید و این امر تفاوتی در کیفیت عملکرد نخواهد گذاشت.

دفترچه یادداشت هوشمند مناسب چه افرادی است؟

به تمامی افرادی که نیاز دارند نمونه دیجیتالی از نوشته های خود تهیه کنند، خرید دفترچه یادداشت هوشمند توصیه می شود. برای نمونه پزشکانی که نیاز دارند در هنگام نسخه نویسی یک نمونه دیجیتالی از نسخه ها را داشته باشند، حتما باید نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. دانشجویان خصوصا در ایام کرونا که حتما باید تصاویر برگه های امتحانی و جزوات خود را بصورت دیجیتالی ارسال کنند هم می توانند اقدام به خرید یکی از این دفترچه یادداشت های هوشمند کنند. افرادی که علاقمند به طراحی دیجیتالی هستند، دفترچه یادداشت هوشمند به آنها بسیار توصیه می شود زیرا می توانند هرچه در ذهن دارند نقاشی کنند و آن را به محیط فتوشاپ منتقل کنند. در کل هرکس که به نحوی یادداشت برداری میکند، در دنیای کنونی که یک دنیای دیجیتالی است میتواند به تهیه یکی از این دفترچه های هوشمند بیندیشد.

با چه فرمت هایی میتوان تصاویر را به گوشی و لپ تاپ انتقال داد؟

با فرمت های png ، jpg و gif می توانید تصاویر را منتقل کنید. اگر از فرمت gif استفاده کنید میتوانید مراحل یادداشت برداری خود را نیز مشاهده کنید و یادداشت برداری یا طراحی شما تبدیل به حالت انیمیشن می شود. همچنین اگر از فرمت png استفاده کنید تصاویر شما بدون تصویر پس زمینه است و میتوانید آنرا به فتوشاپ منتقل کنید و با انواع روش ها به زیباسازی بیشتر آن بپردازید و در نهایت اگر قصد دارید تصاویر شما بسیار با کیفیت باشد پسوند jpg را انتخاب کنید. در این حالت ابعاد تصاویر معمولا بیش از 3000 پیکسل در 3000 پیکسل است و کیفیت فوق العاده ای دارد.

کدام برند ها برای خرید دفترچه یادداشت هوشمند مناسب است؟

در حال حاضر برند xp-pen یکی از برترین برندها در زمینه قلم نوری و همچنین دفترچه یادداشت هوشمند است. با توجه به اینکه این برند همیشه محصولات با کیفیت و مناسبی دارد پیشنهاد می کنیم برای خرید دفترچه یادداشت هوشمند به این برند بیش از بقیه برند ها توجه نمایید. جدیدترین دفترچه هوشمند این برند در حال حاضر note plus است و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار است. نحوه کار با دفترچه هوشمند های xp-pen بسیار آسان و راحت است و شما با چند دقیقه بررسی محصول به راحتی تاثیرات آنرا مشاهده خواهید کرد. دفترچه هوشمند xp-pen note plus در وبسایت قشم خرید قابل تهیه است و با مراجعه به این وبسایت میتوانید آن را خریداری کنید. نکته مهم در مورد قلم نوری xp-pen توانایی استفاده از هر دو طرف دفترچه هوشمند است. در بسیاری از نمونه های دیگر شما تنها میتوانید در یک سمت برگه ها یادداشت برداری کنید اما در مدل xp-pen از تکنولوژی جدیدتری استفاده میشود و شما میتوانید از هر دو سمت برگه ها برای یادداشت برداری استفاده کنید.

از کجا میتوانیم دفترچه یادداشت هوشمند خریداری کنیم؟

از آنجاییکه این محصول نیاز به لوازم جانبی همچون قلم مخصوص و برگ کاغذ دارد بنابراین باید دقت کنید محصولات را از فروشگاهی تهیه کنید که بصورت دائمی تجهیزات مورد نیاز آنرا در اختیار شما قرار دهد. وبسایت قشم خرید وارد کننده دفترچه های هوشمند بصورت مستقیم از نمایندگی های رسمی است. شما می توانید با مراجعه به قسمت دفترچه یادداشت هوشمند وبسایت قشم خرید، دفترچه یادداشت هوشمند مناسب با نیاز خود را خریداری نمایید این فروشگاه دارای بیش از 10 سال تجربه در زمینه فروش محصولات دیجیتالی است همچنین تمامی محصولات دیجیتالی این وبسایت با یکسال گارانتی به فروش می رسد.

همین طور در صورتی که از فروشگاه های دیگری نیز دفترچه هوشمند دیجیتالی خریداری کردید اما لوازم جانبی مورد نیاز آن یافت نمیشود میتوانید با مراجعه به وبسایت قشم خرید وسایل و تجهیزات جانبی دفترچه هوشمند خود را خریداری کنید. این وبسایت همیشه این سیاست را در پیش داشته است که در صورت فروش یک محصول تا مدت زمان بسیار زیادی اقلام و لوازم جانبی آن را نیز تهیه کند و شما پس از خرید یک محصول براحتی میتوانید اقلام همراه آن را نیز از این وبسایت خریداری کنید. در وبسایت قشم خرید شما باتوجه به حجم خرید و میزان مبلغ خرید از تخفیف های بسیار متنوعی نیز بهره مند میشوید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *