تندا دوربین امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی CP3 خود را در هند با قیمت 39 دلار معرفی کرد. این دوربین امنیتی جدید با قابلیت‌های هوش مصنوعی و سنسور 1080 پیکسل برای فیلم‌برداری FHD همراه است. Tenda CP3 همچنین چندین ویژگی را ارائه داده که آن را به یک دوربین امنیتی هوشمند بسیار مطلوب تبدیل می کند.

Tenda CP3 دارای طراحی پان/شیب بوده که چرخش انعطاف پذیر در هر جهت را ایجاد می کند. دوربین جدید قادر به حرکت 360 درجه افقی و 155 درجه حرکت عمودی (90 درجه بالا و 65 درجه پایین) است. از جمله ویژگی های آن می توان به هدف گیری و ردیابی خودکار، تشخیص حرکت S-Motion و سیستم ارتباط صوتی تمام دو طرفه دو طرفه اشاره کرد. از فناوری مادون قرمز ICR حالت شب پشتیبانی می کند و کارت MicroSD آن می تواند تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی کند.

Tenda CP3 می تواند به طور خودکار فعالیت را در محدوده خود ردیابی کند. ویژگی S-Motion Detection آن اشکال و حرکات بدن انسان را کشف و شناسایی می کند. سپس یک زنگ هشدار ایجاد کرده و یک اعلان بلافاصله به گوشی هوشمند مالک ارسال می کند. دوربین امنیتی هوشمند هوش مصنوعی Tenda CP3 از استاندارد رمزگذاری ویدیوی Smart H.264 و اتصال بی سیم پشتیبانی می کند. همچنین دارای نشانگر LED قرمز و آبی است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *