شرکت AMD امروز ، نسل دوم پردازنده‌های میان‌رده سیستم روی تراشه (SoC) به نام Ryzen Embedded R2000 را معرفی کرده که برای طیف وسیعی از سیستم‌های صنعتی و روباتیک، بینایی ماشین، اینترنت اشیا و تجهیزات نازک کلاینت بهینه شده‌اند.

تعداد هسته در این سری دو برابر شده و عملکرد قابل توجهی را در مقایسه با نسل قبلی افزایش می‌دهد، به طوریکه مدل جدید R2515 تا 81 درصد عملکرد پردازش و گرافیک بالاتری نسبت به پردازنده‌های مشابه سری R1000 نشان می‌دهد. راندمان عملکرد در هر وات نیز با استفاده از معماری هسته “Zen+” و گرافیک Radeon AMD برای قابلیت های چند رسانه ای غنی و همه کاره بهینه شده است. پردازنده‌های Ryzen Embedded R2000 می‌توانند تا چهار نمایشگر مستقل با وضوح عالی 4K را تامین کنند.

پردازنده های Ryzen Embedded R2000 شامل حداکثر چهار هسته پردازشی “Zen+” با هشت رشته، 2 مگابایت حافظه کش L2 و 4 مگابایت حافظه کش L3 مشترک، مقیاس پذیر هستند. این به طراحان سیستم تعبیه شده انعطاف زیادی برای مقیاس عملکرد و بازده انرژی با یک پلتفرم پردازش واحد می دهد. پردازنده های Ryzen Embedded Series R2000 با پشتیبانی از حداکثر 3200 MT/s حافظه دو کاناله DDR4 و اتصال I/O توسعه یافته، 50 درصد پهنای باند حافظه بیشتر و تا 2 برابر اتصال I/O بیشتر در مقایسه با پردازنده های سری R1000 ارائه می کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *