انویدیا در ساخت آواتارهای مبتنی بر هوش مصنوعی واقعی غریبه نیست، اما اکنون آنها را کاربردی تر می کند. سازنده کارت گرافیک به تازگی جعبه ابزاری به نام Omniverse Avatar Cloud Engine (ACE) معرفی کرده که قرار دادن انسان های دیجیتال در چت بات ها، بازی ها و برنامه های دیگر را برای شرکت ها آسان تر می کند.

ترکیبی از مدل‌ها و سرویس‌های مبتنی بر هوش مصنوعی به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا به سرعت افراد مجازی بسازند که به حجم عظیمی از قدرت محاسباتی داخلی وابسته نیستند – یک استارت‌آپ می‌تواند آواتاری به همان اندازه قانع‌کننده‌ای از یک شرکت بزرگ تولید کند. ACE حول چند کیت و چارچوب نرم افزاری موجود می چرخد. Omniverse همنام آن برای انیمیشن های مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می شود. Metropolis وظایف بینایی کامپیوتری (مانند تشخیص اشیا) را انجام می دهد. Merlin به توصیه‌کنندگان کمک کرده، در حالیکه NeMo Megatron و Riva به ترتیب به مدل‌های زبان طبیعی و گفتار هوش مصنوعی کمک می‌کنند.

قبل از صحبت کردن با یک آواتار مبتنی بر ACE در یک بازی نقش آفرینی یا در اقامت بعدی خود در هتل، زمان می برد. در حالی که انویدیا ادعا می کند که هوش مصنوعی آن “در مسیری” برای قبولی در آزمون تورینگ قرار دارد، در حال حاضر به وضوح از این هدف فاصله دارد. با این اوصاف، این همچنان می‌تواند یک ارتقاء خوش‌آمد از آواتارهای خام‌تر و ربات‌های متنی اساسی باشد که معمولاً امروزه با آنها سروکار دارید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *