امروزه تنوع هندزفری‌های بی‌سیم به‌قدری زیاد است که می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای، بهترین هندزفری های بی سیم را تهیه کنید. در این مطلب برخی از بهترین گزینه‌ها را با ویژگی‌ها و قیمت‌های متنوع به شما معرفی می‌کنیم.

هندزفری بی‌سیم Anker Soundcore R500

یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده محصولات صوتی، برند انکر است که تحت نام تجاری Soundcore هندزفری‌های بی‌سیم متنوعی تولید می‌کند. از بهترین انتخاب‌های موجود که در رنج قیمتی کمتر از 500 هزار تومان قرار می‌گیرد، می‌توان مدل Soundcore R500 را معرفی کرد. با توجه به قیمت این گزینه، کیفیت صدایی که ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. این مدل در دسته هندزفری‌های بی‌سیم گردنی قرار می‌گیرد. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به مواردی مانند درایورهای صوتی 10 میلی‌متری، گواهی ضدآب IPX5، فناوری BassUp برای تقویت صدای بم و بیس موسیقی، بلوتوث 5 و پشتیبانی از کدک‌های SBC و AAC اشاره کرد.

هایلو W1

گزینه دیگری که در لیست بهترین هندزفری های بی سیم قرار می‌گیرد از برند هایلو مدل W1 است. این مدل یکی از بهترین وایرلس‌های این شرکت محسوب می‌شود که در رده قیمتی خود،‌ بهترین کیفیت را ارائه می‌دهد. این مدل با قیمتی کمتر از 800 هزار تومان در بازار ارائه می‌شود. بهره‌مندی از نسخه‌ی بلوتوث 5.2، پشتیبانی از کدک‌های aptX و AAC، داشتن گواهی ضد آب IPX4 و کیفیت صدا و مکالمه‌ای فراتر از رقبا، از جمله ویژگی‌هایی هستن که این گزینه را به یک انتخاب برتر تبدیل می‌کنند. همچنین، طراحی و ظاهر زیبای این مدل هم جزو ویژگی‌هایی است که آن را از گزینه‌های دیگر متمایز می‌کند.

جی بی ال مدل Club Pro Plus

جی بی ال از آن دسته برندهایی است که در زمینه تولید هندزفری‌های بی‌سیم محبوبیت و اعتبار بسیاری به‌دست آورده است. یکی از بهترین مدل‌های این برند که در رنج قیمتی بین سه تا چهار میلیون تومان قرار می‌گیرد، مدل Club Pro Plus است. با تهیه این مدل شما می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند ANC بی‌نظیر، امکان شارژ بی‌سیم Qi، نگه‌داری شارژ مناسب و کیفیت ساخت بسیار خوب بهره ببرید. همچنین، این مدل شامل یک اپلیکیشن مخصوص هم می‌شود که شما می‌توانید اکولایزر هندزفری را توسط آن تنظیم کنید.

اپل ایرپادز پرو

از بهترین هندزفری های بی سیم برای گوشی‌های آیفون می‌توان به مدل اپل ایرپادز پرو اشاره کرد چرا که این مدل بهترین هدفون بی‌سیم این شرکت شناخته می‌شود. سیستم حذف نویز فعال برای این مدل در نظر گرفته شده است که آن را به یکی از کارآمدترین مدل‌ها تبدیل می‌کند. از نظر کیفیت صدا هم باید بگوییم که ایرپادز پرو با بازه قیمتی بیش از 4 میلیون تومان،‌ بهترین کیفیت صدا را از بین هندزفری‌های بی‌سیم آیفون ارائه می‌دهد.

سونی WF-1000XM4

برند سونی،‌ یکی دیگر از بهترین برندهایی است که برای تولید هندزفری‌های بی‌سیم باکیفیت، عالی عمل کرده است. مدل WF-1000XM4 از این برند دارای سیستم‌های حذف نویز فعال است و صدای تولید شده از آن 24 بیت دارد. با درنظر گرفتن کیف نگه دارنده این مدل، در مجموع با هربار شارژ کامل این هندزفری می‌توان تا 24 ساعت از آن استفاده کرد. دکمه‌های این مدل به‌صورت لمسی طراحی شده‌اند. از قابلیت‌های مختلف این مدل می‌توان به مواردی مانند گواهی ضدآب IPX4، پشتیبانی از فرمت‌های SBC, AAC LDAC، پشتیبانی از فرمت LDAC توانایی تولید صدایی با 24 بیت و 192 کیلوهرتز اشاره کرد.

جمع‌بندی

باتوجه به موارد معرفی شده در این مطلب،‌ گزینه‌های پیش رو برای خرید کم نیستند. البته می توانید مطلب کامل تری در مورد بهترین هندزفری بی‌سیم را از اینجا بخوانید تا بتوانید برای انتخاب برترین هندزفری بیسیم از بین گزینه‌های معرفی شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

سلب مسئولیت: ایستگاه آی تی صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی بوده و سایت مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *