در نمایشگاه CES 2023، شرکت MSI تقریباً هر خانواده لپ‌تاپ‌هایی را که می‌سازد بروزرسانی‌هایی را اعلام می‌کند، اما برخی از جالب‌ترین تغییرات در خطوط جدید Raider GE و Stealth Studio وارد می‌شوند.

با شروع Raider GE78 2023، نه تنها تراشه‌های سریع‌تر نسل سیزدهم اینتل و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، بلکه نمایشگرهای جدید IPS با نسبت تصویر 16:10 بلندتر را نیز دریافت می‌کنید. به لطف اجزای به روز شده، MSI می‌گوید جهش‌های جدی در عملکرد وجود داشته و با افزایش 45 درصدی یا بیشتر برای محاسبات عمومی و گرافیک در مقایسه با سیستم‌های سال گذشته همراه است.

علاوه بر این، MSI همچنین شاسی Raider را با یک نوار نوری ماتریسی جدید که روشن تر و رنگارنگ تر است، به روز کرد. و بهترین قسمت این است که وقتی می خواهید سطح قدرت خود را پنهان کنید، به دلیل پلاستیک دودی در جلو، با خاموش کردن LED ها تقریباً نوار نور کاملاً ناپدید می شود. خوشبختانه، شما هنوز یک باتری عظیم 99.9 وات ساعتی، یک شاتر وب‌کم فیزیکی و یک سنسور IR جدید که با Windows Hello کار می‌کند، دریافت می‌کنید.

انتخاب سالمی از پورت ها نیز وجود دارد، از جمله یک کارت خوان SD با اندازه کامل، یک جک تاندربولت 4، دو درگاه USB 3.2 Type-C (که یکی از آنها از شارژ USB-PD نیز پشتیبانی می کند) و یک کانکتور USB 3.2 Type-A. در مورد صفحه‌کلید، همچنان نورپردازی RGB هر کلید با همکاری Steelseries و سوئیچ اختصاصی MUX برای جابجایی سریع بین گرافیک‌های یکپارچه و مجزا دریافت می‌کنید.

در داخل، علاوه بر طیفی از پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل و گرافیک‌های سری 40 NVIDIA، MSI محفظه‌های بخار جدیدی را برای کنترل حرارتی اضافه کرد. در همین حال، درست مانند Raider، استودیوی جدید Stealth همچنین دارای صدای شش بلندگو، نمایشگرهای 16:10 و ترک پدهایی است که 33 درصد بزرگتر از قبل هستند. علیرغم ابعاد فوق العاده باریک آنها (Stealth 14 studio فقط 9 میلی متر ضخامت دارد) MSI هنوز هم فضایی برای گنجاندن یک اسلات کارت microSD پیدا کرده است که برای انتقال سریع عکس ها یا فیلم ها از دوربین شما عالی است. متأسفانه، ما همچنان منتظر قیمت لپ‌تاپ‌های بازی آینده MSI هستیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *