ایسر تعداد انگشت شماری از لپ تاپ های جدید، از جمله تعداد انگشت شماری از کروم بوک های جدید و لپ تاپ های TravelMate مبتنی بر ویندوز را برای بازار آموزش معرفی کرده است. از جمله افزوده‌های جدید به مجموعه، اولین مدل Acer Chromebook Vero برای آموزش است. خط Vero جایی است که ایسر محصولات خود را با محوریت پایداری بیشتر عرضه می کند و در چند سال گذشته به سرعت در حال گسترش بوده است.

همانطور که انتظار دارید، این لپ‌تاپ‌ها دقیقاً ماشین‌های سطح بالایی نیستند، اما عملکرد اولیه‌ای را ارائه می‌دهند که اکثر دانش‌آموزان جوان برای کارهای مدرسه به آن نیاز دارند، و از جدیدترین سخت‌افزار اینتل بهره می‌برند.

لپ تاپ های ایسر کروم بوک

نکته برجسته این اعلامیه، قطعا Chromebook Vero 712 است. این نه تنها اولین کروم بوک Vero در مجموعه آموزشی ایسر بوده، بلکه مسلماً قدرتمندترین آن دسته است. این دستگاه دارای حداکثر پردازنده Core i3-1215U اینتل است که عملکرد خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه صفحه نمایش 12 اینچی با نسبت تصویر 3:2 بلند و پشتیبانی از لمس اختیاری و رزولوشن 1366 در 912 دارد که مسلماً خیلی واضح نیست، اما باید به اندازه کافی برای این اندازه خوب باشد. همچنین با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه eMMC عرضه می شود و وعده عمر باتری تا 10 ساعت را می دهد.

بعدی Acer Chromebook Spin 512 است، یک دستگاه پایین‌تر که تا پردازنده N200 اینتل با چهار هسته و چهار رشته در دسترس است. همچنین دارای صفحه نمایش 12 اینچی 3:2 با وضوح 1366 در 912 مشابه است، اما از آنجایی که قابل تبدیل بوده، به طور پیش فرض از تاچ و همچنین از قلم های USI با تنظیمات اختیاری از جمله قلم گاراژ شده با 4096 سطح فشار پشتیبانی می کند.

ویژگی برجسته این مدل این است که علاوه بر وب کم 720p، گزینه ای برای دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت با امکان ضبط ویدیو 1080p وجود دارد. درست مانند کروم‌بوک Vero 712، می‌تواند تا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی eMMC داشته باشد. همچنین Chromebook Spin 511 وجود دارد که شبیه به Spin 512 است، اما با صفحه نمایش 11.6 اینچی و نسبت تصویر معمولی 16:9 ارائه می شود. با این حال، همان پردازنده، وضوح و گزینه های دوربین را دارد.

در نهایت، ارزان‌ترین گزینه Chromebook 511 است که در اصل مشابه Spin 511 است، اما به شکل سنتی تاشو است. به طور پیش فرض شامل پشتیبانی لمسی نمی شود (اگرچه یک پیکربندی اختیاری است) و همچنین از قلم های USI پشتیبانی نمی کند. این همچنین تنها عضوی از خط تولید است که با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود. با این حال، هر سه مدل غیر Vero عمر باتری طولانی تری دارند و به 12 ساعت می رسد.

هر چهار کروم‌بوک استانداردهای MIL-STD-810H را برای دوام دارند و دارای صفحه‌کلید و پد لمسی مقاوم در برابر آب، به‌علاوه کلیدهای لنگر مکانیکی هستند. این چهار لپ‌تاپ در ماه آوریل عرضه خواهند شد. Acer Chromebook Vero 712 از قیمت 429.99 دلار شروع شده، در حالی که Chromebook Spin 512 با قیمت پایه 499.99 دلار، Spin 511 با قیمت پایه 449.99 دلار و Chromebook 511 استاندارد با قیمت پایه 379.99 دلار در دسترس است

لپ تاپ های ویندوزی ایسر TravelMate

اگر از طرفداران ChromeOS نیستید، ایسر همچنین چند لپ‌تاپ جدید مبتنی بر ویندوز در سری TravelMate دارد که همگی برای آموزش طراحی شده‌اند. اولین گزینه Acer TravelMate B5 14 است. این مدل تا اینتل Core i3-N305 با 8 هسته و 8 رشته در دسترس است. این دستگاه صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن Full HD دارد و بالای آن، یک دوربین HDR و میکروفون های حذف کننده نویز برای ارائه یک تماس ویدیویی قوی وجود دارد.

همچنین لپ‌تاپ‌های TravelMate B3 11 و TravelMate Spin B3 11، یک جفت لپ‌تاپ 11.6 اینچی که توسط پردازنده N200 اینتل تامین می‌شوند. لپ‌تاپ‌ها در بیشتر موارد مشابه هستند، اما نوع تبدیل‌پذیر آن با گوریلا گلس ضد میکروبی ارائه می‌شود تا یک لایه محافظتی اضافی ارائه دهد. TravelMate Spin B3 11 همچنین از قلم Wacom AES پشتیبانی می‌کند و یک دوربین اختیاری 5 مگاپیکسلی در عقب علاوه بر وب‌کم HD در جلو دارد.

هر سه لپ‌تاپ همچنین به تلاش‌های ایسر برای پایداری بیشتر با استفاده از تاچ پد OceanGlass ساخته شده از پلاستیک‌های اقیانوسی ادامه می‌دهند. درست مانند کروم‌بوک‌ها، هر سه مدل از استانداردهای MIL-STD-810H برای دوام برخوردارند و ضربه‌گیرهای ضربه‌گیر به آن‌ها اجازه می‌دهد در برابر افت‌های تا چهار فوت مقاومت کنند. پورت‌ها همچنین تقویت شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که بدون توجه به هر اتفاقی در جای خود باقی می‌مانند، و صفحه‌کلید در برابر ریزش مقاوم است و دارای کلیدهای لنگر مکانیکی است.

 

این لپ‌تاپ‌ها همچنین با نرم‌افزار سنجش کاربر ایسر عرضه می‌شوند که می‌تواند دانش‌آموزان را گهگاه به استراحت ترغیب کند، به آنها یادآوری کند که خیلی نزدیک به صفحه ننشینند و حتی وقتی کاربر از آن دور می‌شود، رایانه را قفل می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها در لپ‌تاپ‌های پریمیوم رایج‌تر هستند، بنابراین دیدن این ویژگی‌ها عالی است. هر سه لپ تاپ در ماه آوریل در ایالات متحده عرضه می شوند. قیمت ها از 429.99 دلار برای TravelMate B5 و 399.99 دلار برای TravelMate Spin B3 و 329.99 دلار برای TravelMate B3 استاندارد شروع می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *