همانطور که انتظار می رفت، چت ربات گوگل بارد که برای اولین بار در سال 2023 معرفی شد، بخش بزرگی از سخنرانی اصلی Google I/O 2023 امروز بود. این شرکت شایعات قبلی مبنی بر استفاده از مدل جدید زبان بزرگ PalM 2 خود را تایید کرد و همچنین فاش کرد که لیست انتظار خود را کنار گذاشته است.

اکنون در 180 کشور و منطقه در دسترس است و در آینده موارد بیشتری نیز اضافه خواهد شد. همچنین پشتیبانی از زبان های ژاپنی و کره ای را اضافه کرده است و به زودی از 40 زبان نیز پشتیبانی خواهد کرد. این شرکت همچنین برخی از ویژگی‌های آینده که به بارد می‌آیند را اعلام کرد. یکی به آن اجازه می دهد تا تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی ایجاد کند. گوگل اعلام کرد:

در ماه‌های آینده، Adobe Firefly، خانواده مدل‌های خلاقانه هوش مصنوعی ادوبی را در Bard ادغام خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی و به سرعت ایده‌های خلاقانه خود را به تصاویر باکیفیت تبدیل کنید، سپس می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید یا به طرح‌های خود در Adobe Express اضافه کنید.

چت ربات همچنین حالت تاریک را اضافه کرده و امکان پاسخ به سوالات را به همراه تصاویر اضافه می کند. همچنین راهی برای ایجاد اسناد و صدور آنها به Gmail و Docs برای ویرایش نهایی اضافه می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *