موبایل و تبلت

رونمایی زدتی‌ای از گوشی Nubia X با دو نمایشگر و سنسور اثرانگشت

شرکت زدتی‌ای از گوشی هوشمند نوبیا ایکس با دو صفحه نمایش و دو سنسور اثر انگشت رونمایی کرد. Nubia X گوشی هوشمند جدید کمپانی که فقط در بازار چین عرضه خواهد شد فاقد دوربین سلفی به شکل رایج است اما این بدین معنا نیست که نمی توانید با گوشی عکس سلفی بگیرید چرا که این گوشی زیبا و تمام صفحه مجهز به یک نمایشگر دوم در پشت خود نیز میباشد.

نوبیا ایکس دارای دو صفحه نمایش مجزا است که هر یک قابلیت نمایش محتوا را نیز دارند. نمایشگر اصلی، از اندازه 6.26 اینچی و رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 19:9 برخوردار است. نسبت تصویر به بدنه در این دستگاه 93.6 درصد است که رقمی فوق العاده محسوب می شود. نمایشگر ثانویه که در قاب پشتی قرار دارد، از اندازه 5.1 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 بهره می برد.

نوبیا ایکس به پردازنده اسنپدراگون 845 کوالکام مجهز بوده که 6 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می کند. نوبیا یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی را برای این دستگاه در نظر گرفته تا دستگاه به لطف فناوری هایی مانند NeoPower 3.0 Smart Freeze شارژدهی قابل قبولی داشته باشد.

از دیگر ویژگی های جالب توجه و ساختار شکنانه Nubia X میتوان به برخورداری از دو سنسور اثر انگشت اشاره کرد که در هر دو سمت چپ و راست دستگاه قرار گرفته است و کاربر با هر دستی که گوشی را در دست بگیرد، می تواند به کمک سنسور، قفل دستگاه را باز کند. این گوشی مجهز به دوربین اصلی دوگانه با چینش 24+16 مگاپیکسلی با قابلیت های هوش مصنوعی و اندروید 8.1 اوریو است. به لحاظ نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید اوریو با رابط کاربری نوبیا UI 6.0.2 روی گوشی اجرا شده است.

این محصول در رنگ‌های خاکستری، طلایی و آبی با قیمت 615 دلاری راهی بازار چین خواهد شد. البته مدل مقرون به صرفه‎تری با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هم با برچسب قیمتی 475 دلاری قابل سفارش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا