موبایل و تبلت

ویوو V9 با دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی و بریدگی در بالا صفحه رونمایی شد

ویوو به تازگی، جدیدترین مدل گوشی هوشمند خود را با نام Vivo V9 در هند رونمایی کرده است. دوربین سلفی گوشی 24 مگاپیکسل بوده و دوربین دوگانه پشتی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است.

سازندگان در طراحی بخش جلویی از شیشه منحنی 2.5 بعدی و بریدگی بالای صفحه بهره برده‌اند و دوربین سلفی با قابلیت تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی موسوم به “AI Face Access” در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه حسگر اثر انگشت گوشی نیز در قاب پشتی آن قرار گرفته است.

تراشه استپدراگون 626 قدرت پردازشی گوشی را تامین کرده و در کنار آن، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را همراهی می کند. ویوو V9 با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو و رابط کاربری Funtouch OS 4.0 اجرا می شود. این گوشی همچنین، نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD و نسبت ابعاد تصویر 19 به 9 دارد که یک بریدگی در بالای صفحه قرار داده شده است.

قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی گوشی ویوو وی 9 که با نام AI Face Access شناخته می‌شود، نسخه پیشرفته Face Recognition سیستم عامل اندروید است که نگاه یا عدم نگاه کاربران به صفحه را هم تشخیص می‌دهد. این دوربین با قابلیت زیباسازی مبتنی بر هوش مصنوعی AI Face Beauty همراه شده که به سیستم یادگیری ماشینی برای شناسایی سن، رنگ پوست، جنسیت و بافت صورت کاربران وابسته است تا زیبایی آنها را به بهترین شکل ممکن نشان دهد. به واسطه AI Smart Engine نیز مدیریت حافظه ذخیره‌سازی و اپلیکیشن مطابق با رفتار کاربر انجام می‌شود.

گوشی ویوو V9 از 23 مارس (3 فروردین) در دو رنگ طلایی و مشکی در بازار هند به فروش می‌رسد. فعلا اطلاعاتی از قیمت و عرضه آن در بازار سایر کشورها در دست نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا