نرم افزار و اینترنت

امکان آپلود همزمان چند عکس و ویدیو در استوری اینستاگرام فراهم شد

اینستاگرام به تازگی قابلیتی جدیدی را به اپلیکیشن خود افزوده که با امکان آپلود همزمان چندین عکس و ویدیو در استوری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

پیش از این، کاربران برای ارسال استوری تنها قادر بودند که به صورت تک تک عکس های خودشان را آپلود کنند. ولی اکنون کاربران می توانند به صورت همزمان چندین عکس و ویدیو برای استوری پروفایلشان ارسال کنند. هنگامی که کاربر در بخش استوری اینستاگرام قصد آپلود عکس یا ویدئو دارد یک آیکون جدید در قسمت بالا و سمت راست کادر دیده می‌شود که هنگامی که شما بر روی آن ضربه می‌زنید گالری تصاویر گوشی در برابر شما ظاهر می‌شود و می‌توانید تا 10 عکس و ویدئو را انتخاب کنید تا به صورت همزمان آپلود شوند.

در آپدیت جدید اینستاگرام امکان گذاشتن استیکر، متن و … همچنان برقرار است و با وجود امکان آپلود همزمان تا ده تصویر و ویدئو می‌توانید پس از انتخاب تصاویر یا ویدئوها مورد نظر و پیش از آپلود نگاهی کلی به آنها داشته و تغییرات لازم را بر روی تک‌تک آنها اعمال کنید.

علاوه بر این قابلیت، امکانی دیگری نیز برای کاربران فراهم شده و آن پیشنهاد مکان یا لوکیشن مورد نظر به صورت خودکار است که در میان پیشنهادها برای قرار گرفتن بر روی استوری شما دیده خواهد شد که برای افراد با حافظه کم که نمی‌دانند دقیقا عکس را کجا گرفته‌اند مانند من و در عین حال صرفه‌جویی در زمان جستجوی مکان برای قرار دادن لوکیشن مطمئنا مفید است. این آپدیت فعلا در جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید عرضه شده و در هفته‌های آتی برای کاربران آیفون و سیستم عامل iOS نیز عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا