کنسول و بازی

تماشا کنید: تریلر رسمی معرفی بازی Battlefield V

شرکت الکترونیک آرتز با انتشار تریلری از بازی Battlefield V رونمایی کرد. این بازی قرار است در تاریخ جمعه ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

در این تریلر، نخستین صحنه‌های گیم‌پلی این بازی به همراه سلاح‌ها، وسایل نقلیه و … را شاهد خواهیم دید. همانطور که انتظار می‌رفت، بازی Battlefield V در جنگ جهانی دوم جریان دارد. بخش داستانی این بازی اهمیت زیادی برای سازندگان داشته و ناگفته‌های این دوره تاریخی روایت خواهد شد. با توجه به مراسم رونمایی این بازی و تصاویر هنری آن، مشخص است که زنان نقش پررنگی در Battlefield V خواهند داشت. بازی‌بازان امکان شخصی‌سازی سربازها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه را خواهند داشت. دایس تلاش کرده تا عظیم‌ترین و عمیق‌ترین گیم‌پلی ممکن را برای نسخه جدید این سری خلق کند و به همین منظور بخش Operations بسیار بزرگتر از قبل خواهد بود و با عنوان Grand Operations شناخته خواهد شد.

بعد از تصمیم اشتباه استودیو دایس و EA در قبال بازی Star Wars Battlefront 2، اعلام شده است که دیگری خبری از بسته الحاقی برای بازی Battlefield 5 نخواهد بود و تمامی نقشه‌های جدید و محتوای دانلودی رایگان عرضه می‌شوند. اما هنوز صحبتی از پرداخت‌های درون برنامه نشده است و توسعه دهنده هنوز عدم وحود آن‌ها را تایید نکرده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر بازی Battlefield 5 دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا