کنسول و بازی

پنج بازی معرفی شده الکترونیک آرتز در E3 2018

روز گذشته نمایشگاه E3 2018 برگزار شد و اولین کنفرانس آن مربوط به شرکت الکترونیک آرتز بود. الکترونیک آرتز با برگزاری مراسمی از بازی های جدید خودش معرفی کرد که می توان به نمایش گیم پلی Anthem، تریلر بخش چند نفره بتلفیلد V، معرفی بازی GHOST GIANT، و نسخه جدید بازی Unravel 2 اشاره کرد.

معرفی بازی Command & Conquer: Rivals

کمپانی الکترونیک آرتز بازی Command & Conquer: Rivals را معرفی کرد. این بازی قرار است تجربه‌ی استراتژیک جذاب و هیجان‌انگیز مجموعه‌ی Command & Conquer را به گوشی‌های هوشمند بیاورد.

این بازی که تمرکزش روی نبردهای یک در مقابل یک است، دقایقی پیش توسط EA معرفی شد و سپس شاهد انجام شدن آن توسط دو تن از معروف‌ترین بازیکنان بازی Starcraft، یعنی NickatNyte و InControl بودیم. مرحله‌ی Pre-Alpha این بازی از امروز برای کاربران سیستم‌عامل اندروید شروع می‌شود و گفتنی است که بازی رسما اوایل سال ۲۰۱۹، برای کاربران iOS و اندروید منتشر خواهد شد.

معرفی بازی Sea of Solitude

در جریان کنفرانس EA تریلر جدیدی از بازی Sea of Solitude به نمایش گذاشته شد.  این بازی توسط استودیوی Jo-Mei Games توسعه می‌یابد. در جریان این نمایش Cornelia Geppert، یکی از کارگردانان بازی بر روی استیج آمد و توضیحاتی راجع به این عنوان ارائه کرد.

به گفته Geppert این بازی در مورد احساسات منفی مانند تنهایی می‌باشد. SOS با اینکه در دنیای خیالی رخ می‌دهد اما داستانش ساختگی نیست و نشان خواهد داد که چگونه افراد مختلف با تنهایی دست و پنجه نرم‌می‌کنند.

معرفی بازی Unravel 2

این عنوان که سال 2016 نسخه اول آن منتشر شد، حال دنباله‌ای دریافت می‌کند. در این دنباله، تمرکز بر روی حالت 2 نفره است، اما کماکان شما می‌توانید آن را بصورت تک نفره هم بازی کنید.

در حالت 2 نفره، شما به کمک همراه خود باید از موانع بگذرید و با کمک یکدیگر، محیط اطراف را به خدمت خود دربیاورید. Unravel 2 برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox One عرضه شده و شما همین الان می‌توانید آن را تجربه کنید.

جزئیات جدید از بازی Star Wars: Jedi Fallen Order

طی کنفرانس EA در نمایشگاه E3، آقای “وینس زمپلا” از Respawn Entertainment اطلاعاتی را در رابطه با بازی جدیدشان به اشتراک گذاشت. طبق گفته‌‎‌ی ایشان، این بازی Star Wars: Jedi Fallen Order نام خواهد داشت. داستان بازی قرار است در عصر تاریک جنگ ستارگان، زمانی که نیروهای Empire بدنبال Jedi های باقی‌مانده هستند روایت داشته باشد.

بطور دقیق‌تر، داستان این عنوان بین اپیزود سوم و چهارم این سری فیلم جریان دارد. همچنین ایشان تایید کرد که شما در این بازی قادر خواهید بود Lightsaber مشهور Jediها را به دست بگیرید. Star Wars: Jedi Fallen Order در تعطیلات 2019 عرضه خواهد شد.

معرفی بازی Anthem

طی کنفرانس EA در نمایشگاه E3، بازی Anthem معرفی شد.  این بازی ترکیبی از نقش‌آفرینی اکشن و آنلاین کلان به همراه داستان‌سرایی بایوور است. با توجه به آخرین اطلاعاتی که به اشتراک گذاشته شد، بازی Anthem در برنامه مالی ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده که در بازه زمانی فروردین ۱۳۹۷ تا دی ۱۳۹۸ قرار می‌گیرد، انتشار خواهد یافت. اول قرار بود بازی در سال جاری منتشر شود، اما سازنده زمان بیشتری را برای تکمیل بازی خواست و بنابراین به تاریخ دیگری موکول شد.

در حال حاضر پلتفرم‌های مقصد بازی Anthem مشخص نشده، اما با توجه به اخبار به نظر می‌رسد این عنوان در انحصار شرکت «مایکروسافت» بماند و فقط برای اکس‌باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر شود. با توجه به همین، فردا باید منتظر جزئیات بیشتری در کنفرانس مطبوعاتی شرکت «مایکروسافت» درمورد این بازی باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا