موبایل و تبلت

آرکاس از اولین گوشی اندروید گو با نام Access 57 معرفی کرد

به نظر می‌رسد روزبه‌روز به شرکت‌های پشتیبان پروژه اندروید گو افزوده می‌شود. کمی پس از اینکه سامسونگ اولین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را معرفی کرد، حالا یک شرکت نه‌چندان شناخته شده به نام Archos، یک گوشی جدید مبتنی بر اندروید گو را معرفی کرده است.

محصول جدید آرکاس،  Archos Access 57 4G نام دارد و به نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 480 در 960 پیکسل و نسبت ابعاد تصویر 18 به 9 مجهز شده است. این گوشی از ماه اکتبر (مهر) در سرتاسر اروپا با قیمت بسیار ارزان ۸۰ یورو روانه‌ی بازار می‌شود. همچنین این گوشی به دلیل قیمت ارزان آن، دارای مشخصات سخت افزاری پایینی است. به طوریکه این گوشی مجهز به تراشه Spreadtrum SC9832E است که پردازنده موجود در آن از ۴ هسته با فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد.

از سایر مشخصات سخت‌افزاری گوشی می توان به ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره نمود. ارزان‌ترین مدل این گوشی مجهز به ۸ گیگابایت حافظه داخلی است و از اینترنت ۴G پشتیبانی نمی‌کند اما هر دو مدل این گوشی از کارت حافظه microSD تا حداکثر حافظه ۶۴ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند.

در پنل پشتی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در نهایت هم باید به بهره‌گیری این گوشی از باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا