موبایل و تبلت

قابلیت سوپراسلوموشن و AR Emoji در آپدیت جدید گلکسی اس 8

سامسونگ به‌ تازگی آپدیت جدید و مهمی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر کرده که قابلیت‌هایی مثل فیلم‌برداری سوپراسلوموشن با نرخ 480fps، اموجی‌های واقعیت افزوده AR Emoji را به همراه دارد.

علاوه بر قابلیت سوپراسلوموشن، گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به ویژگی جذاب AR Emoji یا همان اموجی‌های واقعیت افزوده دسترسی پیدا خواهند کرد. در حالی که گوشی‌های گلکسی اس 9، اس 9 پلاس و نوت 9 توانایی فیلمبرداری 960 فریم بر ثانیه با رزولوشن 720p را در 0.4 ثانیه دارند، گوشی‌های هوشمند بروزرسانی شده گلکسی اس 8، اس 8 پلاس و نوت 8 نصف این فریم‌ها را با 480 فریم بر ثانیه همراه رزولوشن 720p در 0.2 یا 0.4 ثانیه به ثبت می‌رسانند. دلیل این محدودیت هم احتمالاً پردازنده ضعیف‌تر اکسینوس ۸۹۹۰ است.

در حال حاضر آپدیت گلکسی اس 8 با شماره بیلد G950FXXU4CRI5 در برخی کشورها از جمله آلمان ارائه شده و پروسه‌ی انتشار جهانی آن در جریان است. گزارش‌های مختلف، فعال شدن دو قابلیت ذکر شده در گوشی ها را مورد تایید قرار داده‌اند و همان‌طور که اشاره شد، این به‌روزرسانی نرم افزاری با حجم تقریبی 553 مگابایت، شامل بسته امنیتی ماه سپتامبر 2018 هم می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا