موبایل و تبلت

معرفی سایت Remove.bg؛ ابزار آنلاین حذف پس زمینه تصویر با هوش مصنوعی

اگر تا به حال تلاش کرده باشید تا پس زمینه‌ی عکس‌ها را حذف کنید، احتمالا متوجه شده‌اید که این کار با دشواری‌های خاص خود مواجه است. نیاز به دقت بالا و توجه به جزئیات می‌تواند حذف پس زمینه‌ عکس‌ها را دشوار نماید. اما به نظر می‌رسد که یک ابزار آنلاین جدید به نام Remove.bg با استفاده از هوش مصنوعی این کار را به سادگی انجام می‌دهد.

این وب‌سایت با استفاده از هوش مصنوعی شروع به حذف تصویر پس‌زمینه و جدا کردن سوژه خواهد کرد. تنها لازم است که تصویر خود را آپلود کنید و هوش مصنوعی به صورت خودکار سوژه اصلی را تشخیص می‌دهد و پس‌زمینه را از سوژه جدا می‌کند. پس از پایان این روند، وب‌سایت به شما یک PNG خواهد داد. این PNG پس‌زمینه‌ای خالی و شفاف خواهد داشت. کل روند بسیار ساده و سریع انجام می‌شود و دردسر شما بسیار پایین خواهد بود.

ابزار دیگر این شکلی هم وجود دارند. می‌توانید از Deepart.io استفاده کنید. از طریق این ابزار، شما می‌توانید استایل یک تصویر مانند یک نقاشی را بر روی یک تصویر دیگر پیاده کنید. LetsEnhance.io به شما اجازه می‌دهد که از طریق هوش مصنوعی به صورت خودکار تصویر خود را بزرگ‌تر کنید.

این ابزار آنلاین آخرین نمونه‌ی استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین به شمار می‌رود که می‌تواند تا این حد کاربردی باشد. برای حذف پس زمینه با کمک هوش مصنوعی چند الگوریتم متن باز در اینترنت موجود است که می‌توانند به حذف پس زمینه بپردازند.

ابزار Remove.bg البته که بدون خطا نیست. روند حذف تصویر پس‌زمینه مطمئنا پیچیده است و مانند هر ابزار دیگری، این الگوریتم هم گاهی اوقات دچار مشکل خواهد شد. در برخی تصاویر ممکن است بخشی از تصویر سوژه پاک شود یا بخشی از پس‌زمینه به صورت اضافی باقی بماند.

برای استفاده از Remove.bg کافیست به سایت مورد نظر بروید و روی گزینه‌ Select a Photo‌ کلیک کنید. علاوه بر این می‌توانید با انتخاب Enter a URL لینک یک تصویر در اینترنت را انتخاب نمایید. بعد از انجام این کار، باید صبر کنید تا پس زمینه‌ تصویر مورد نظرتان حذف گردد. با زدن دکمه‌ی Download قابل مشاهده زیر عکس، می‌توانید فایل PNG‌ تصویر بدون پس زمینه را دانلود کرده و از آن استفاده نمایید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا