موبایل و تبلت

رونمایی هواوی از گوشی P Smart 2019 با بریدگی قطره‌ای نمایشگر

پس از درز شایعات، سرانجام هواوی از گوشی هوشمند میان رده P Smart 2019 با بریدگی قطره ای نمایشگر و پردازنده کرین 710 رونمایی کرد.

پی اسمارت 2019 دارای نمایشگری 6.4 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل است و از بریدگی قطره ای در بالای نمایشگر و نسبت ابعاد تصویر 19.5 به 9 بهره می برد. همچنین به حالت Eye Comfort برای حذف نور آبی در محیط‌های تاریک مجهز است.

این گوشی هم از یک چیپست ۷۱۰ کایرین با معماری ۱۲ نانو متری بهره می برد و البته این بار با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراه شده است. حسگر اثر انگشت کماکان در پشت دستگاه قرار دارد و چینش دوربین دوگانه این‌بار عمودی است.

دوربین دوگانه پشتی کماکان ۱۳+۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق (بدون قابلیت زوم اپتیکال) بوده و دوربین سلفی هم ۸ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که به ادعای هواوی می‌تواند تا ۱۰ ساعت وبگردی با 4G را دوام بیاورد.

علاوه بر این موارد، ورودی این دستگاه نیز درگاه microUSB خواهد بود و این گوشی در زمان عرضه از اندروید ۹ پای پشتیبانی خواهد کرد. هواوی پی اسمارت 2019 از ۲۱ دی در رنگ‌های مشکی، آبی فیروزه‌ای و آبی تیره قابل سفارش خواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا